آخرین عناوین

جمعه 27 آذر 1394-23:6 کد خبر:17177

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد:

تامین سوخت مورد‌نیاز بخش‌های خانگی، اداری استان

توزیع بیش از 1 میلیارد و 100 میلیون لیتر فرآورده‌های‌نفتی و سوخت مورد‌ نیاز بخش‌های خانگی، اداری و سایر بخش‌های مصرف کننده تامین شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از توزیع بیش از 1 میلیارد و 100میلیون لیتر فرآورده‌های‌نفتی، در منطقه ساری خبر‌داد و گفت: با تدابیر اندیشیده‌شده، توانستیم سوخت مورد‌نیاز بخش‌های خانگی، اداری، صنایع، کشاورزی، حمل‌ونقل و سایر بخش‌های مصرف کننده سوخت را تامین کنیم.

طالبی درمورد نوع و مقدار فرآورده‌های نفتی توزیع‌شده افزود:در 8‌ماهه نخست امسال، 636‌میلیون و 735‌هزار لیتر بنزین شامل بنزین سوپر و معمولی درمنطقه‌ساری توزیع‌شد که 636‌میلیون و 735‌هزار لیتر مربوط به بخش حمل و نقل می باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری همچنین میزان توزیع سوخت نفت‌گاز مورد‌نیاز بخش حمل‌و‌نقل در8 ماهه نخست امسال را 306‌میلیون‌ و ‌219‌هزار لیتر اعلام‌کرد و گفت: این‌میزان نسبت به مدت مشابه سال‌قبل کاهش 6‌درصدی داشت.

حسینعلی طالبی در‌ادامه با بیان اینکه در بخش کشاورزی بیش از 81‌میلیون و 700‌هزار لیتر نفت گاز و نفت‌سفید درمیان مصرف‌کنندگان این بخش توزیع‌شد خاطرنشان‌کرد:امسال 12‌میلیون و 418‌هزار لیتر سوخت نفت‌سفید در اختیار بخش کشاورزی قرار‌گرفت که این میزان درمقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

این مسئول شرکت نفت منطقه ساری همچنین به توزیع بیش از 78‌میلیون لیتری نفت‌گاز در‌بخش‌کشاورزی پارسال در منطقه ساری اشاره‌کرد و افزود: امسال این میزان به حدود 69‌میلیون لیتر رسید.

طالبی تاکید‌کرد: دربخش خانگی هم 43‌میلیون و 99‌هزار لیتر نفت‌سفید توسط مشترکین بخش خانگی مصرف شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری ضمن اشاره به فروش حدود 54‌هزار تن گاز‌مایع تا آذر ماه امسال در منطقه ساری گفت:این مقدار نسبت به دوره مشابه پارسال، 6‌درصد افزایش یافت.

 حسینعلی طالبی افزایش تعداد مسافران و رشد مصرف در مناطق ییلاقی در ‌6‌ماهه نخست امسال نسبت به سال قبل را از عوامل اصلی افزایش مصرف گاز مایع عنوان‌کرد و تاکید‌کرد:استفاده غیر استاندارد از گاز مایع در خودروها نیز بر این افزایش مصرف تاثیر‌گذار بوده‌است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :