آخرین عناوین

يکشنبه 29 آذر 1394-13:40 کد خبر:17192

استاندار مازندران خبر داد:

۴۰ هزار نفر انتخابات خبرگان رهبری و مجلس دهم را در مازندران برگزار می‌کنند

استاندار مازندران با تاکید بر حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، گفت: ۴۰ هزار نفر انتخابات خبرگان رهبری و مجلس را در مازندران برگزار می‌کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، ربیع فلاح جلودار بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری مازندران در فرمانداری ساری، اظهار داشت: باید همگان زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات اسفند 94 مهیا کنیم.

وی افزود: حضور جوانان و بانوان باید پررنگ تر شود، چرا که ملت ایران در پیروزی حق علیه باطل همواره با مدد جوانان پیش‌قدم بودند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه جوانان در تمام صحنه‌های تاریخی نظام نقش آفرین هستند، کار انتخابات خبرگان رهبری و مجلس را سنگین دانست و تصریح کرد: حضور نیروهای جوان در انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب افزایش نشاط سیاسی در جامعه می‌شود.

فلاح با بیان اینکه بانوان همواره درتمام صحنه‌ها حضور داشته و امروز نقش بانوان پررنگ تر از گذشته شده است، افزود: خوشبختانه تعامل مناسبی بین هیئت اجرایی و نظارت در انتخابات پیش روی مازندران فراهم شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه مرکز استان، برگزار کننده توامان انتخابات خبرگان و مجلس بوده، بسیار مهم است که باید جدیت بیشتری صورت گیرد.

استاندار مازندران بیان کرد: 40 هزار نفر عوامل برگزار کننده انتخابات در سه هراز صندوق اخذ رای استان، آرای مردم مازندران را در هفت اسفند صیانت می‌کنند.

فلاح با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات 7 اسفند در مازندران، تصریح کرد: 22 فرآیند از 24 فرآیند انتخابات در استان الکترونیکی است.

نام‌نویسی 5 نفر در انتخابات خبرگان رهبری

احمد حسین زادگان، رئیس حوزه انتخابیه خبرگان مازندران نیز با اشاره به برگزاری ثبت نام نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در روز چهارم و مجلس شورای اسلامی در روز دوم، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده بر تعداد ثبت نام شدگان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزوده شود.

وی افزود: تاکنون آقایان محمد حسین گلی شیردار، علی اکبر سیفی کناری، سید صادق پیشنمازی، سید رحیم توکل و احمد باقریان فرح آبادی برای نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه مازندران نام‌نویسی کردند.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 7 اسفند در ایران اسلامی برگزار می‌شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :