آخرین عناوین

يکشنبه 29 آذر 1394-16:36 کد خبر:17194

چرخه معیوب خدمت!!!!

این آقایان قرار است که چه گُلی بر سرمازندران بزنند؟َ / نمایندگانِ تکراری و تکرارِ مکررات؟!

جای تامل دارد، اینکه بعضی ها اینقدر انگیزه دارند که در یک مسئولیت برای چندین و چند بار خودشان را کاندید می کنند حتی اگر در دوران مسئولیتشان هیچ اتفاق مثبتی را شاهد نبوده باشیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، خیلی خوب است اینکه بعضی ها اینقدر انگیزه دارند که در یک مسئولیت برای چندین و چند بار خودشان را کاندید می کنند حتی اگر در دوران مسئولیتشان هیچ اتفاق مثبتی را شاهد نبوده باشیم.

یکی از جذاب ترین عرصه های کاندیداتوری همین کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است که خیلی ها برایش سر و دست می شکنند.

ما نمی دانیم که چقدر این پست جذابیت دارد که دوستان حاضرند به شوق خدمت از بسیاری از منافع و پست های حساس و کلیدی مانند معاون وزیر هم بگذرند و صرفا برای اینکه تجربیاتشان را در اختیار همشهری هایشان بگذارند از تمام مطامع و لذایذ دنیوی چشم پوشی کنند.

کم نیستند افرادی که در همه این شهرها تا دیروز بر همین کرسی ها ی جیگری سابق و اکنون سبز مجلس لَم داده بودند و با نگاهی ژرف به دوردست ها شعار تحولات اساسی و عظیم در حوزه انتخابیه خود را سر می دادند.

 هنوز هم نطق های آتشین و پر شور و حرارتشان در گوشمان زنگ میزند که چطور از مازندران بزرگ سخن می گفتند اما در مسیر اختلاف و تفرقه در استان گام برداشتند.

یکی از مهمترین سوالاتی که باید از این دوستان پرسیده شود اینست که چرا کارنامه عملکردتان در دوره هایی که در مجلس فعالیت داشتید را شفاف در اختیار مردم قرار نمی دهید؟

چرا صرفا برروی نقاط قوت احتمالیتان متمرکز شدید واحیانا اگر کاری انجام داده اید را هم شتابزده و بدون مدارک مستدل ارائه می دهید؟

اینکه چرا شهامت روبرو شدن با جزئیات وعده های انجام نشده و اقدامات بعضا مخربتان را ندارید؟

از شرق تا غرب مازندران با انبوهی از بیکاری،رکود اقتصادی،ورشکستگی کارخانجات،اختلافات دامنه دار شهر و روستاها و از بین رفتن جنگل ها و طبیعتی که حالا کم کم دارد به خاطره تبدیل می شود مواجه هستیم.

مجمع نمایشی نمایندگان استان مازندران که قرار بود در راستای همدلی و همزبانی مد نظر مقام معظم رهبری حرکت کند چه کارنامه ای دارد؟

 کدام عملکرد مثبتی مردم از شما دوستان تکراری دیده اند که اکنون باید دوباره دست یاری به شما بدهند؟

کلاهتان را قاضی کنید تا ببینید در مدت حضور شما در مجلس هیچ اتفاقی مهم و بنیادینی برای مازندران نیافتاده است.

آن از عملکرد یک تا چند دوره ای شما و این هم از سفر رئیس جمهور که بیشتر شبیه میدان جنگ بین شما دوستان تبدیل شده بود.

کار تا جایی پیش رفت که حتی برخی از شما نمایندگان محترم در مورد مسئله ای مانند منطقه آزاد تجاری در استان وعده استقرار آن را در نقاط عجیب و غریبی مطرح کردید که در آنجا دو تا دوچرخه هم به زور می توانند کنار هم حرکت کنند!

با توجه به زیان های احتمالی انتخاب برخی از نمایندگان تکرای که مانند فیلم های تکراری دهه شصت و هفتاد روی اعصاب مردم هستند.

در نظر داریم تا در راستای رسالت رسانه ای خود و تنویر افکار عمومی به تدریج نسبت به نقش و نحوه عملکرد برخی از این نمایندگان در دوران نمایندگی و همچنین وعده های انتخاباتی حوزه انتخابیه و دلایل عدم تحقق این وعده ها و بویژه نقش بعضی از نمایندگان تکراری استان در عقب نگه داشتن استان و حوزه انتخابیه به صورت مستدل و با ارائه اسناد و مدارک دریافتی اقدام به تهیه گزارش جهت آگاهی مخاطبان ومردم فهیم استان مازندران نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :