آخرین عناوین

سه شنبه 1 دی 1394-0:36 کد خبر:17200

بیانیه کاندیدای مجلس شورای اسلامی:

بیانیه عضو سه دوره شورای اسلامی ساری و کاندیدای دهمین دوره مجلس

 این حقوقدان وکاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:من در روز ولایتعهدی امام زمان سوگند یاد می کنم که سیاستم عین دیانتم و دیانتم عین سیاستم باشد که مبادا پُستم ، پَستم کند.


به گزارش خزرتیترخبر،سید محمد آقامیری عضو حقوقدان سه دوره شورای اسلامی شهر ساری ، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخاباتی شهرستان های ساری و میاندرود که بیش از دویست تن از چهره های سیاسی / فرهنگی / اجتماعی / ورزشی و جوانان ، اساتید دانشگاه و چهره های فرهنگی ، خانواده های معظم شهدا و رزمندگان وی را در مسیر به فرمانداری با صلوات بر امام زمان (عج) و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی و شادی ارواح طیبه شهدا تا فرمانداری ساری جهت ثبت نام همراهی می کردند.

 وی در بدو ورود به فرمانداری اظهار داشت : با تبریک به مناسبت اولین روز تاج گذاری ولایتعهدی امام عصر مهدی موعود و آرزوی صحت سلامتی و عمر یلدایی برای تمام ایرانیان عزیز به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان های ساری و میاندرود ، من برای احیای حقوق ملت که در فصل سوم قانون اساسی مقرر شده است ، وارد صحنه شده ام زیرا به قول مرحوم مردس معتقدم با دخالت دولت در عرصه های زیست مردم ، دولت ها ضعیف و ملت ها فقیر می شوند و اگر کار مردم را به مردم بسپاریم دولت ها قویتر و ملت ها غنی تر می شوند .

 من در روز ولایتعهدی امام زمان با اعلام اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و اعلام اطاعت و فصل الخطاب بودن امام و مقام معظم رهبری سوگند یاد می کنم که سیاستم عین دیانتم و دیانتم عین سیاستم باشد که مبادا پُستم ، پَستم کند و لحظه ای که عهدی با مردم بستم ، سُست شود ، وی به خاطر محدودیت وقت و ازدحام جمعیت حضور خود را به خبرنگاران با صدور بیانیه اعلام داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به ارواح طیبه امام و شهدا و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و عرض ادب و احترام به ملت شریف ایران به ویژه مردم بزرگوار شهرستان های ساری و میاندرود برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در انتخابات ثبت نام نموده و خود را در معرض رأی آنها قرار دادم و از هم اکنون خود را پاسخگوی آنها می دانم، نظام مقدس ما ، جمهوری اسلامی است و انتخابات موجب استحکام بُعد جمهوریت نظام می شود .

 امام (ره) که معمار نظام جمهوری اسلامی بود فرمود : جمهوری اسلامی ، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش ، ما همانند شهدایمان که جانشان را تقدیم کردند همه آبرویمان را که مهمترین سرمایه زندگی ما است در این راه خواهیم گذاشت .

من به صورت مستقل و عملگرا که اعتدال سرلوحه کارم می باشد وارد انتخابات مجلس شده ام و دست یکایک مردم محترم شهرستان های ساری و میاندرود از همه گروههای مختلف از زنان و مردان ، جوانان ، فرهنگیان ، کارگران ، کشاورزان ، روحانیون ، دانش آموزان ، دانشجویان ، ورزشکاران ، کارمندان ، بازاریان ، ایثارگران ، رزمندگان ، خانواده های معظم شهدا و تمام اقشار و صنوف را می بوسم .

قطعاً روز انتخابات روز مهم و سرنوشت ساز برای کشور می باشد ، 7 اسفند قطعاً روز مبارکی است ، زیرا با توجه به این روزها و شرایط آشفته منطقه و جهان هیچ چیز بالاتر از وحدت ملی و در کنار هم بودن نیست ، باید در انتخابات میزان ولایت پذیری خود را در شعار امسال رهبری به اثبات برسانیم همچنین در کنار هم بودن ، اعتماد و همدلی و همراهی جهت تحقّق منویات مقام معظم رهبری مهمترین چیزی است که من مسئول هستم تا عمل کنم .

اما حضورم مواجه با سه گروه شده است ، عده ای از این امر استقبال کرده و برادر کوچک خود سید محمد را تشویق و مورد استقبال و برادر کوچک خود را مورد لطف قرار داده اند این اقبال بیانگر درخواست برای تغییر و ایجاد کارآمدی بیشتر در قوه مقنّنه جهت حل بحران تصمیم گیری اجرایی کشور می باشد .

 گروه دوم کسانی هستند که به نوعی این حضور مرا را نقد کردند که از آنان تقدیر و تشکر می کنم گرچه نگرانند و می گویند زمانی که افرادی بعضاً تا 30 سال در تمام ادوار ( 9 دوره گذشته ) همواره یا خود یا نامشان حضوری فعال داشته است و بعضی ها به کانون های ثروت و قدرت وصل می باشند به چه امیدی وارد عرصه شدند ، اما من به دلیل اینکه در انتخاب هایم نظیر آنچه در کشف ، شناسایی ، انتخاب و حمایت شهردار در شورای اسلامی شهر ساری موفق بودم در این تصمیم به مردم برای تغییر ، اعتماد کامل دارم ، گروه سوم کسانی هستند که حضور مرا یک اختلاف و شکاف در برخی از گروههای سیاسی ، مصطلح عنوان می کنند ضمن احترام به این گروه از عزیزان ، من معتقدم برای اعتلای نام نظام ، کشور و مرکز استان ( ساری و میاندرود ) همانند ایثارگران عزیز و شهدای معظم باید از خود گذشت .

من میثاق و حبل المتین گروهها را حمایت وپشتیبانی در ولایت پذیری از ولی امر مسلمین و فصل الخطاب کشور در هر موضوعی می دانم.

فرزند مرکز استان ایامی که در سه دوره شورای اسلامی شهر ساری بود با شناسایی و انتخاب شهردار جوان عبوری نشاط و امید را به شهر ساری جهت رضایتمندی به مردم هدیه داد ، اکنون می خواهم با انتخاب دستان شما در سنگری دیگر به دنبال رفع مظلومیت مرکز مازندران و ارتقاء جایگاه و منزلت آن مرکز بعد از 36 سال با انتخاب فرزندی از این خطّه در مدیریت ارشد مرکز استان موجبات نشاط و فخر دیگری را برای شهروندان ساری و میاندرود فراهم نمایم .

فرزند مرکز استان ، بنده خدا، سید محمد آقامیری

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • چهارشنبه 2 دی 1394-21:51


    مرد حسابي شما نامحرمي چجوري مي خوايي دست تك تك زنان و....... را ببوسي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!