آخرین عناوین

سه شنبه 1 دی 1394-10:39 کد خبر:17201

به لطف و محبت پیمانکار شهر بازی رقم می‎خورد:

پس از ترکیه و ایتالیا؛ سفر یک‌هفته‎ای ۸ عضو شورای شهر بابل به چین/به سوالات شهروندان پاسخ دهید

شنیده شده عمده نفرات اعزامی به این سفر از بین اعضایی خواهد بود که قبلاً در سفرهای ترکیه و ایتالیا حضور نداشتند آیا این تقسیم‌بندی نفرات مسئله حضور تیم کارشناسی را زیر سوال نمی‌ برد؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بابل نوین، در پی نشر خبری مبنی بر دعوت یک شرکت پیمانکاری از اعضای شورای اسلامی شهر بابل، آخرین مصوبه این شورا به حضور ۸ عضو از اعضای شورای شهر در چین اختصاص یافت که حقیقت این حضور را برای همشهریان بابلی سوال‌برانگیز کرده است.

زمانی که شهرداری شهر بابل با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند و بودجه چندین میلیاردی این شهرداری محقق نشده و حقوق برخی از کارکنان شهرداری چند روزی‌ست به تأخیر افتاده، این‌گونه سفرها، آن‌هم بدین‌گونه سوال برانگیز است.

براساس این خبر، طی تماسی با یکی از مسئولان شورای اسلامی شهر بابل مطلع شدیم که تمام هزینه‌های این سفر را شرکت پردیس‌سازان که مجری اجرای طرح پارک پردیس نوشیروانی است، متقبل خواهد شد و هیچ هزینه‌ای برای شورای اسلامی شهر بابل ندارد البته به گفته این عضو محترم و پاسخگوی شورای شهر که باید در اینجا از صداقت گفتارش تقدیر شود، حضور در نمایشگاه لوازم شهربازی در چین در دستور کار قرار دارد.

حال سوالاتی در ذهن شهروندان وجود دارد که امیدواریم اعضای شورای اسلامی شهر بابل بتوانند به آن پاسخگو باشند:

 ۱- اگر دعوت به‌صورت غیررسمی صورت پذیرفته است چرا باید به‌عنوان مصوبه در شورای اسلامی شهر مطرح شود؟

۲- با توجه به وجود تکنولوژی و اینترنت لزوم حضور ۸ عضو، آن هم چند روز در این نمایشگاه آنقدر جدی است؟

۳- چرا باید ۸ عضو شورای شهر در این سفر شرکت کنند آیا امکان حضور یک تیم دو تا سه نفر به نمایندگی از سایر اعضا وجود نداشت؟

۴- اگر هم بخواهند استانداردها و نوع خرید لوازم را از نظر فنی مورد بررسی قرار دهند، آیا همه این ۸ نفر از شاخصه‌های کارشناسی لازم برای این امر برخوردار هستند؟

۵- با توجه به مرخصی یک هفته ای (به نقل از همان عضو محترم شورای شهر)، کار مردم که ولی‌نعمتان ما هستند و با شعار خدمت‌گذاری از همین مردم رای اخذ کرده اند یک هفته به عقب نمی‌افتد؟ (با توجه به این‌که جلسات شورا به دلیل عدم حضور اکثریت برگزار نخواهد شد و رسمیت قانونی ندارد)

۶- آیا در قرارداد این شرکت که قبل از این شورا برنده مناقصه شده است، بندی مبنی بر نظارت و حضور ۸ عضو شورای شهر در زمان خرید تجهیزات وجود دارد که الزام بر حضور این تعداد باشد؟

۷- چرا نباید سایت اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر بابل این خبر را درج نکنند با توجه به اینکه مصوبه شورا را داراست؟

۸- شنیده شده است عمده نفرات اعزامی به این سفر از بین اعضایی خواهد بود که قبلاً در سفرهای ترکیه و ایتالیا حضور نداشتند آیا این تقسیم‌بندی نفرات مسئله حضور تیم کارشناسی را زیر سوال نمی‌ برد؟

۹- با توجه به منویات و سخنان مقام معظم رهبری در مورد حمایت از تولیدات داخلی، آیا این امر در جهت تقویت تولیدکنندگان داخلی لوازم شهر بازی صورت می‌پذیرد؟ (یعنی هیچ شرکت داخلی در این زمینه نمی‌‌تواند نیاز این مجموعه را برطرف کند؟)

۱۰- و در آخر سوال مهم آن است که با توجه به حضور ۸ عضو شورای اسلامی شهر بابل و پذیرفتن دعوت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری که از سال‌های ۸۷ و ۸۸ و شاید هم قبل‌تر با شهرداری بابل کار می‌کند، امنیت لازم برای سایر سرمایه‌گزاران و پیمانکاران را در پروژه‌های آتی تضمین می‌کند؟

مردم شهر بابل ضمن احترام به همه اعضای شورای اسلامی شهر خود به‎دنبال پاسخی از سوی اعضای شورا برای این سوالات و سوالات مشابه هستند که امیدواریم این امر محقق شود و در کنار این سفر که احتمالاً برگزار خواهد شد، دستآورد آن را برای شهر خود لمس کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :