آخرین عناوین

سه شنبه 1 دی 1394-10:51 کد خبر:17202

مدیرشرکت‌پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ‌ساری خبر داد:

اجرای طرح تكریم ‌ارباب ‌رجوع برای نخستین بار در جایگاه‌های ‌سوخت منطقه ساری

برای نخستین‌ بار در‌كشور، طرح‌ تكریم‌ ارباب‌ رجوع در جایگاه‌های‌ سوخت‌ بنزین منطقه‌ ساری اجرا می شود که ایجاد رضایتمندی مشتریان هدف اصلی برپایی این‌ طرح است .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت‌ پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ ساری ،مدیر این شرکت از اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع در جایگاه‌های سوخت این‌منطقه خبر‌داد و گفت: تکریم ارباب‌رجوع و ایجاد رضایتمندی مشتریان هدف اصلی برپایی این‌طرح است .

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ساری گفت:دوره آموزشی طرح‌تکریم با هدف آموزش کارگران وکاربران جایگاه‌های سوخت شمال کشور و در منطقه ساری برگزار می‌شود .

طالبی با بیان اینکه ارتقاء خدمات درجایگاه‌های سوخت یکی از مهمترین مسائلی‌است که در جایگاه‌های سوخت مورد‌توجه قرار‌گرفته‌است اظهار داشت:روزانه درجایگاه‌های سوخت، خدمات متنوعی ارائه‌می‌شود و به‌ منظور افزایش رضایتمندی مصرف‌کنندگان سوخت، طرح تکریم ارباب‌رجوع در جایگاه‌های سوخت برای نخستین بار درسطح کشور و در منطقه ساری اجرامی‌شود .

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با‌اشاره به‌اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در 8 ناحیه به مردم سوخت بنزین ارائه‌می‌کند خاطرنشان کرد: در این طرح نحوه برخورد با مشتریان و احترام به مصرف‌کنندگان آموزش داده‌می‌شود .

حسینعلی طالبی در ادامه افزود: ارتباط مناسب و دوستانه جایگاه‌داران با مشتریان در ارتقاء درجه جایگاه‌های سوخت موثر خواهد‌بود

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :