آخرین عناوین

سه شنبه 1 دی 1394-14:33 کد خبر:17205

شور انتخاباتی در روزهای پایانی ثبت‌نام:

نام‌نویسی 133 نامزد انتخابات مجلس و 28 نفر در خبرگان

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: 133 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و 28 نفر نامزد انتخابات مجلس خبرگان، تاکنون در مازندران نام‌نویسی کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، هم‌زمان با روز پایانی مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ستاد انتخابات شهرستان ساری، روز شلوغی را آغاز کرده است.

از آغازین ساعات صبح ، نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و همچنین مجلس شورای اسلامی برای نام‌نویسی در فرمانداری ساری و فرمانداری‌های سراسر مازندران حضور یافته‌اند.

* مجلس خبرگان

حجت‌الاسلام عباس نیک‌زاد نخستین نفری بود که صبح امروز نسبت به نام‌نویسی انتخابات مجلس خبرگان اقدام کرد.

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی امام جمعه شهرستان بابل هم با حضور در ستاد انتخابات شهرستان ساری، در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کاندیداتوری کرد.

حجت‌الاسلام محمود نظری فرزند آیت‌الله نظری در حال اجرای روند ثبت‌نام انتخابات خبرگان رهبری است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر رحمانی‌خلیلی هم برای ثبت‌نام در انتخابات خبرگان رهبری، در ستاد انتخابات شهرستان ساری حضور یافت.

حجت‌الاسلام رضا محمدی‌نسب دقایقی نیز برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، وارد ستاد انتخابات شهرستان ساری شد.

محمد‌نسب سوم مهرماه امسال به عنوان امام جمعه شهرستان میاندورود آغاز به‌کار کرد.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی امام جمعه نکا نیز برای ثبت‌نام در انتخابات خبرگان رهبری، در ستاد انتخابات فرمانداری ساری حضور یافت.

* مجلس شورای اسلامی

حسین نیازآذری نماینده فعلی مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری بابل در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای دومین‎بار ثبت‌نام کرد.

محمد دامادی نماینده فعلی ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با همراهی همسرش با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ساری، در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای دومین‎بار ثبت‎نام کرد.

کمال علیپور نماینده فعلی مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در وزارت کشور برای سومین‌بار برای حضور انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

علی پهلوان، سیدعلی ساداتی‌سیدمحله و مرتضی هاشم‌پور نیز از حوزه انتخابیه با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری قائم‌شهر در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی، ثبت‌نام کردند.

سیدهادی حسینی نماینده فعلی مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری قائم‌شهر برای دومین‌بار برای حضور انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

*نام‌نویسی 11 کاندیدای آملی برای حضور در انتخابات مجلس

11 آملی پس از پایان پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مراجعه به ستاد انتخابات این شهرستان نام‌نویسی کردند.

‌همزمان با پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز چهار کاندیدا با مراجعه به ستاد انتخابات این شهرستان نام‌نویسی کردند.

تاکنون در این شهرستان 11 نفر آمادگی خود به عنوان نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کردند که همگی مرد بودند.

با توجه به پیش‌بینی‌های لازم احتمال نام‌نویسی دو کاندیدای زن در این شهرستان طی دو روز آینده از مهلت ثبت‌نام نامزدها وجود دارد.

در روز نخست ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراهیمی و اکبرزاده با در دست داشتن مدارک لازم ثبت‌نام کردند.

 توکلایی و صیادی نیز در روز دوم اعلام حضور کرده و در سومین روز ثبت‌نام کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی حاجی‌پور، رضوی و چنگیزی با مراجعه به ستاد انتخابات فرمانداری ویژه آمل ثبت‌نام داشتند.

روز چهارم ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آمل با توجه به رفت و آمد برخی افراد نام‌نویسی نداشت و مدارک نامزدها کامل نبود.

امروز نیز همزمان با پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضرایی، تقوی‌پور و توکلی واسکس با مراجعه به ستاد انتخابات آمل نام‌نویسی داشته و رضایی هم در تهران با مراجعه به ستاد انتخابات وزارت کشور برای حوزه انتخابیه آمل ثبت‌نام کرد.

از مجموع 11 داوطلب نام‌نویسی شده برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در آمل تا پایان وقت اداری امروز چهارشنبه دو داوطلب مدرک دکتری دارند همچنین میانگین سنی داوطلبان 45 سال بوده که در این بین کاندیداها بین 31 تا 63 سال سن دارند.

* ثبت‌نام ۲۸ نفر برای مجلس ‌در قائم‌شهر‌

تاکنون ۲۸ نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه قائمشهر در فرمانداری قائم‌شهر ثبت‌نام کرده اند.

در پنجمین روز از ثبت‌نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه  انتخابیه  سید هادی حسینی اندرگلی، متولد 1362، دارای مدرک؛ کارشناس ارشد تربیت بدنی ثبت نام کرد.

لازم به ذکر است وی با سید هادی حسینی، نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی هم‌نام هستند.

تاکنون 28 نفر در ثبت‌نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه در فرمانداری قائم‌شهر ثبت‌نام کرده اند.

*نام‌نویسی 133 نامزد انتخابات مجلس و 28 نفر در خبرگان

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: 133 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و 28 نفر نامزد انتخابات مجلس خبرگان، تاکنون در مازندران نام‌نویسی کردند.

مهرداد ابراهیمی با اشاره به ثبت‌نام 28نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران، اظهار کرد: نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان تا پایان امشب، وقت ثبت‌نام دارند و این زمان، قابل تمدید نیست.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان در رده سنی 41 تا 75 سال قرار دارند، افزود: مردم مازندران چهار نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه در پنجمین روز از ثبت‌نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی، 133 نفر در مازندران نام‌نویسی کردند، گفت: از این تعداد، 124 نفر مرد و 9 نفر زن هستند که با حضور در ستادهای انتخابات اعلام کاندیداتوری کرده‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه حوزه انتخابیه قائمشهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار با 28 نفر، بیشترین ثبت‌نامی را در 9 حوزه انتخابیه مازندران داشته است، تصریح کرد: در بابل 24 نفر، بهشهر، نکا و گلوگاه 16 نفر، تنکابن 12 نفر، نوشهر و چالوس هشت نفر، نور و محمودآباد 9 نفر، آمل 11 نفر، بابلسر و فریدونکنار 13 نفر و ساری و میاندورود 12 نفر در انتخابات مجلس نام‌ نوشتند.

در پنجمین روز از ثبت‌نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه  انتخابیه  سید هادی حسینی اندرگلی،متولد 1362، دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی ثبت نام کرد.

لازم به ذکر است وی با سید هادی حسینی، نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی هم‌نام هستند.

تاکنون 28 نفر در ثبت‌نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه در فرمانداری قائم‌شهر ثبت‌نام کرده اند.

داوطلبین مجلس شورای اسلامی که تاکنون ثبت نام کردند 11 نفر می باشند:

علی شمس، رضا شاهمرادی مقدم، علیرضا ظفرمند، سید جلال نوری زاده، غلامرضا مشایخی، سید یوسف هاشمی، محسن بذرافشان،  عنایت الله شریعت نژاد و 3 نفر دیگر که نام خود را رسانه ای نکردند.

در حوزه انتخابیه شرق مازندران نیز سیداحمد میری با حضور در فرمانداری بهشهر خود را به‎عنوان کاندیدای مستقل معرفی و ثبت نام کرد.

وی دارای کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک، حقوق بین‌الملل و روانشناسی است همچنین دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک و مدرس دانشگاه است که از جمله سمت‎های او می‌توان به عضویت در انجمن مدیریت راهبردی کشور، مدیریت توسعه راهبردی در حوزه صنعت مازندران، عضویت در انجمن صیانت از خانواده کشور، مدیریت پروژه‌های کلان عمرانی در منطقه شمال کشور با 20 سال سابقه مدیریت عملیات میدانی و پروژه‌ای اشاره کرد.

تاکنون در حوزه انتخابیه بهشهر (نکا، بهشهر، گلوگاه) 16 نفر کاندیداتوری خود را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مسجل کرده و به‎نظر می‎رسد که تنها چهار نفر در این حوزه ثبت‎نام کنند.

طبق اعلام قبلی، فردا حجت‎الاسلام علی‎اصغر رحمانی و وحید رحمانی (برادران رحمانی) از جناح اصلاح‎طلبان با حضور و ثبت‎نام در حوزه انتخابیه بهشهر به‎طور رسمی کاندیداتوری خود را اعلام می‎کنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :