آخرین عناوین

سه شنبه 1 دی 1394-20:16 کد خبر:17206

بداخلاقی افراد تندرو علیه نماینده ها:

بداخلاقی انتخاباتی بر علیه نماینده ملی ساری/ عکس

طرفداران بعضی از داوطلبان مجلس علیه نماینده سابق ساری ، بداخلاقی های انتخاباتی به راه انداخته اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر،هر چه به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در جوزه انتخابیه ساری و میاندورود نزدیک می شویم ، بداخلاقی های انتخاباتی از سوی حامیان بعضی داوطلبان مجلس بیشتر و بیشتر می شود.

براساس این گزارش، همزمان با نام نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در ساری و میاندورود ، تعدادی از حامیان بعضی از کاندیداهای انتخاباتی موجی از بی اخلاقی را علیه علی اصغر یوسف نژاد نماینده سابق مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و معاون سابق وزیر اقتصاد و دارائی دولت تدبیر و امید به راه انداخته اند تا موجب تضعیف وی در نزد مردم شوند.

اصلاً به این موضوع که علی اصغر یوسف یکی از موفق ترین نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در مازندران بوده است کاری نداریم ، تنها به این جهت این مطلب به نگارش درآمده است تا تلنگری به داوطلبان مجلس شورای اسلامی باشد که جلوی بی اخلاقی ها و بد اخلاقی های حامیانشان را بگیرند.

انتخاب روحانی در سال 92 ، نشانه بارزی از فهم و شعور مردم در انتخاب گفتمان اخلاق مداری در جامعه بود لذا مطمئناً مردم بار دیگر به آنهائی اعتماد خواهند کرد که جدا از توان مدیریتی بالا ، اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :