آخرین عناوین

سه شنبه 1 دی 1394-23:14 کد خبر:17208

استاندار مازندران:

توسعه هدف مشترك تمامي مديران بخش حمل و نقل

استاندار مازندران گفت:تمامي مديران بخش حمل و نقل بايد به دنبال يك هدف مشترك براي توسعه اين بخش باشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، ربيع فلاح استاندار مازندران در اين مراسم ضمن گراميداشت هفته حمل و نقل و راهداري و تبريك به تمامي تلاشگران بي ادعا در بخش حمل و نقل و راهداري عنوان نمود: حمل و نقل يكي از پايه هاي اصلي توسعه پايدار و متوازن در جوامع بشري محسوب شده و درواقع شبكه هاي حمل و نقل با مؤلفه هاي مهمي همچون اقتصاد ، امنيت و عدالت اجتماعي ارتباط تنگاتنگ دارند.

 وي تصريح كرد: از اين رو صنعت حمل و نقل مي تواند سهم بسزايي در رشد توليد ناخالص ملي در كشور داشته باشد كه اين سهم در كشورهاي توسعه يافته بين 1 تا 2 درصد مي باشد.

فلاح از حمل و نقل جاده اي به عنوان حمل و نقل غالب در استان ياد كرد و افزود‌: از آنجا كه بيش از 90% حمل و نقل در كشور و استان ما از طريق حمل و نقل جاده اي صورت مي گيرد بايد نگاهي ويژه به اين بخش شود چرا كه با توجه به رشد بي رويه توليد خودرو در حال حاضر با يك ناهم گوني در اين بخش مواجه ايم و اميد است با تلاش و تعامل همه مسئولين اين معضل اجتماعي نيز برطرف شود.

وي تصريح كرد: خوشبختانه در سفر اخير رياست محترم جمهور شاهد مصوبات در خور توجه اي در جهت توسعه و ارتقاء بخش حمل و نقل بوديم.

استاندار مازندران ايجاد يك تفكر تيمي در توسعه بخش حمل و نقل را در استان بسيارحياتي دانست و اظهار داشت: با توجه به وجود نيروهاي انساني متفكر وانديشمند با افكاري مثبت در جهت راحتي و آسايش مردم و مسئولين بخش حمل و نقل در استان به آساني مي توان يك تيم متحد و قوي را در جهت توسعه وشكوفايي همه جانبه دراين بخش ايجاد نمود.

فلاح در خاتمه سخنان خود از تمامي مديران بخش حمل و نقل خواست تا ايجاد تفكر سازندگي و آموزش نيروي انساني مجرب و مناسب را در سرلوحه كاري خويش قرار دهند.

حيدر نوروزي مدير كل راه و شهرسازي استان مازندران نيز در اين مراسم از مازندران به عنوان استاني خاص ياد كرد و افزود : مازندران در كشور از محدود استانهايي است كه تمامي بخشهاي حمل و نقل اعم از حمل و نقل هوايي - ريلي - دريايي و جاده اي را داراست ولي متأسفانه تا به امروز  نتوانسته به جايگاه واقعي خود در صنعت نوپاي حمل و نقل به عنوان يك زيرساخت برسد.

وي از تلاشگران عرصه حمل و نقل و راهداري به عنوان فرشتگان و سفيران آرامش جاده ها ياد و عنوان نمود: خوشبختانه دراستان حركاتهاي بزرگي در زمينه حمل و نقل در حال اجراست كه اين مهم بايد با پيگيري و تلاشهاي مضاعف مسئولين  امر علي الخصوص مديران اين عرصه و مسئولين ارشد استاني و نمايندگان ملت در مجلس در حال تحقق است.

نوروزي ولايت مداري تلاشگران صنعت حمل و نقل را به عنوان يك اصل مهم در برنامه هاي كاري آنان برشمرد و افزود : امروزه شبكه راههاي ارتباطي استان مازندران به طول 10310 كيلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلي ، فرعي و روستايي به عنوان محوراصلي حمل و نقل جاده اي از عوامل عمده رشد و توسعه اقتصادي ، فرهنگي  اجتماعي استان بوده و به عنوان شريانهاي حياتي و اقتصادي از جايگاه ويژه اي برخوردار است كه با صرف اعتبارات كلان در طول ساليان متمادي احداث گرديده وجز يكي از عظيم ترين سرمايه هاي ملي كشور محسوب مي گردد.

گفتني است در مراسم مذكور از فعالان عرصه حمل و نقل ، راهداران سخت كوش و فرماندهان پليس راه استان با اهداء لوح و هدايايي قدرداني شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :