آخرین عناوین

چهارشنبه 2 دی 1394-17:27 کد خبر:17211

تجمع اعتراض آمیز در جاده بهشهر!!!!

مسدود شدن چند ساعته جاده بهشهر به بندر به‎دلیل اعتراض مردمی

توقف و پارک کردن بی‎ضابطه خودروهای سنگین در دو سوی جاده بهشهر به بندرامیرآباد سبب شد که جمعی از روستاییان ، برای چند ساعت جاده مذکور را مسدود کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز مردم روستای یکه‌توت در بخش مرکزی بهشهر و چند روستای اطراف آن، به‌دلیل پارک کردن کامیون‌ها در دو طرف محور بهشهر به بندر امیرآباد، در این مسیر تجمع کرده و مانع ازعبور و مرور وسائط نقلیه شدند.

این تجمع تا چند ساعت ادامه داشت و دقایقی پیش با بازگشت معترضان به منازل و محل کار خود، عبور و مرور در این مسیر به روال عادی بازگشت.

فرماندار بهشهر، ضمن تأیید این موضوع، گفت: مردم از توقف کامیون‌ها در کنار جاده‎ها و سد معبر کردن آنها گلایه‎مند بودند، لذا اعتراض خود را با تجمع و مسدود کردن جاده نشان دادند.

سید خالق سجادی اظهارکرد: کامیون‌ها و وسائط نقلیه سنگین متعلق به شرکت‎های حمل و نقل منطقه، سال‌هاست که در مسیر بهشهر به بندر امیرآباد تردد دارند و بعضاً با توقف‌های چندساعته در کنار جاده، با گلایه‎مندی‌هایی از سوی اهالی مستقر در این محور ارتباطی، روبه‎رو می‎شوند.

وی ادامه داد: مسئولان محلی به نمایندگی از مردم، مراتب اعتراض اهالی روستاهای پایین‎دست (دشت) بهشهر را به اطلاع مدیران شرکت‎های حمل و نقل و کامیون‌داران رسانده و از آنها تعهد گرفته شد که در عبور و مرور مردم اختلال ایجاد نشود.

فرماندار بهشهر در پایان گفت: هم‌اکنون تردد در جاده بهشهر به بندرآمیرآباد برقرار و عادی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :