آخرین عناوین

پنجشنبه 3 دی 1394-12:31 کد خبر:18217

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ساري خبرداد :

احداث چهار دور برگردان در محور ساري - خزرآباد

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ساري گفت: با احداث چهار دوربرگردان در سطح محور ساري _ خزر آباد ايمني در سطح محور مذكور ارتقاء يافت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، سيد علي صادقي ضمن اعلام اين مطلب افزود: محور ساري ـ خزرآباد بدليل ارتباط با دريا ، استقرار مراكز دانشگاهي و مراكز صنعتي و وجود روستاهاي متعدد در اين محور جزء يكي از پرتردد ترين محورهاي استان به شمار مي رود.

وي ادامه داد : از اين رو ايمن سازي محور مذكور در قالب احداث دور برگردان توسط اين اداره به اجرا در آمد.

صادقي ضمن اشاره به اين مطلب كه بهترين واقتصادي ترين گزينه در پارامترهاي سازه اي ايمن سازي بريدگي ها روش اجراي دور برگردان است اظهار داشت: پس از بررسي و مطالعه عمليات اجرايي احداث چهاردور برگردان در ظرف كمتر از شش ماه محور ساري _ خزر آباد در دستور كار قرار گرفت.

صادقي خاطر نشان ساخت : براي اجراي اين دوربرگردانها اعتباري بالغ بر 50 ميليارد ريال هزينه شده است.

وي به نقش تعيين كننده اين دور برگردانها در حل مشكلات ترافيك عبوري منطقه اشاره نمود و اظهار داشت : با ايجاد اين دور برگردانها رويكردهاي ترافيك منطقه و تسهيل در رفت و آمد حل شده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ساري يادآور شد: خوشبختانه با توجه به بررسي هاي به عمل آمده و ارائه راهكارهاي لازم براي پيشگيري از تصادفات و تلفات جاده اي قدم هايي مثبت در راه ارتقاي سطح ايمني در زمينه حمل و نقل جاده اي در استان برداشت شده است.

وي در خاتمه از احداث يك دستگاه زيرگذر نيز در محور ساري - تاكام ( منطقه تنگه لته ) توسط اين اداره خبر داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :