آخرین عناوین

پنجشنبه 10 دی 1394-9:31 کد خبر:18251

معاون استاندارد مازندران خبر داد:

پلمپ تجهیزات 2 شهربازی در مازندران

معاون ارزیابی انطباق اداره‌کل استاندارد مازندران از پلمپ کامل تجهیزات دو شهربازی به دلیل رعایت نکردن مقررات استاندارد خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد مازندران، خدیجه شهمیرزادی، گفت: در راستای نظارت و کنترل وسایل شهربازی‌ها و زمین‌های بازی در مازندران و پیرو تذکرات قبلی، تجهیزات دو شهربازی توسط بازرسان این اداره‌کل به‌طور کامل پلمپ شد.

وی اظهار کرد:تجهیزات شهربازی‌های فوق شامل ماشین برقی، کشتی صبا، موتور چهارچرخ، کارتینگ، قصر بادی، ترامپولین و چرخ و فلک بوده‌اند که براساس گزارش نتایج آزمون مشخص شده است، این تجهیزات غیراستاندارد و خطرآفرین بوده و تا رفع نواقص و دریافت مجوزهای قانونی استاندارد، اجازه فعالیت ندارند.

معاون ارزیابی انطباق اداره‌کل استاندارد مازندران با بیان اینکه تمامی شهر بازی‌های استان، در طول سال به‎طور مرتب مورد بازرسی و بازدید فنی ایمنی قرار می‌گیرند، افزود: با هدف ایمن‌سازی فضای بازی و ایجاد آرامش و امنیت برای خانواده‌ها در راستای ایجاد فضای ایمن برای کودکان، 50 زمین بازی زیر نظارت شهرداری‌های استان، به‌طور جداگانه و ویژه مورد بازدید قرار گرفتند.

وی در پایان گفت:این بازدیدها دربرنامه زمان‌بندی شده با همکاری شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد کشور تا پایان سال‌جاری انجام شده و گزارش نقایص و مشکلات فنی این زمین‌ها به‌منظور رفع معایب، به شهرداری‌های استان اعلام می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :