آخرین عناوین

چهارشنبه 23 دی 1394-17:52 کد خبر:18333

مسئولان بی تفاوت مازندران به خود آیید و عزت کشتی ایران را دریابید!!

حال ناخوش دارنده نشان نقره بازی‌های آسیایی و بی‌مهری مسئولان

دارنده نشان نقره بازی‌های آسیایی، این روزها حال ناخوشی دارد و هیچ یک از مسئولان سراغی از او نمی‌گیرند و او کاملا مورد بی‌مهری قرار گرفته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، عزت‌الله اکبری که با کشتی‌های تماشاگرپسند در مسابقات جهانی 2013 باعث قهرمانی کشورمان در دنیا پس از سال‌ها شد، این روزها دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه گردن شده است و به احتمال فراوان با توصیه پزشکان در جام تختی کشتی نخواهد گرفت.

این روزها هیچ یک از مسئولان سراغی از او نمی‌گیرند و او کاملا مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

این جوان محجوب و خوش‌اخلاق جویباری که همیشه مطیع کادر فنی بوده و با بدترین شرایط بدنی به مسابقات مختلف اعزام شد و برای کشورمان افتخارآفرینی کرد، حالا همان استفاده‌های ابزاری باعث شده تا گردنش دچار ضرب‌دیدگی خطرناکی شود که حتی امکان دارد به قیمت خداحافظی زودهنگامش در اوج جوانی از ورزش حرفه‌ای بیانجامد.

اکبری درباره آخرین وضعیتش گفت: مدت‌هاست از درد گردن خواب و خوراک ندارم و حتی یک جلسه هم تمرین کشتی نداشتم اما نامم برای حضور در جام تختی آمده است و نمی‌دانم تکلیفم چیست، با این حال هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد مطیع این تصمیم هستم و مانند یک سرباز به آن عمل می‌کنم.

دارنده نشان نقره بازی‌های آسیایی در مورد مصدومیتش ادامه داد: پزشکان به من توصیه کردند که به هیچ وجه نباید کشتی بگیرم، در غیر این صورت امکان دارد فلج شوم؛ من هم این موضوع را با کادر فنی در میان می‌گذارم و منتظرم تا در موردم تصمیم‌گیری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :