آخرین عناوین

شنبه 3 خرداد 1393-16:29 کد خبر:194

گردشگر آنلاین

در سفر هیات تجاری به سلیمانیه آب از آب تکان نخورد

بازتاب رسانه ای سفر مازندرانی ها به سلیمانیه عراق


به گزارش خزرخبر و به نقل از گردشگرانلاین -هیئت های تجاری ، اقتصادی و فرهنگی مازندران در سفر به سایر کشورها هیچ گاه از جریان سازی رسانه ای بهره کاربردی و کارشناسانه ای نبرده اند و دلشان را به چند خبر در رسانه های استان که در ابعاد فراملی از اهمیت چندانی برخوردار نیست خوش کرده اند.

سفر هیئت اقتصادی مازندران به سلیمانیه عراق هم ازاین دست رویدادها بود که در رسانه هایی که می بایست نقطه هدف باشند هیچ گونه بازتابی نداشته است.متاسفانه اتاق بازرگانی مازندران به دلیل عدم شناخت از ماهیت رسانه ای چنین سفرهایی درج چند خبر ودرج نقل قول مسئولان ان هم در رسانه های مازندران را کافی می داند و می پندارد که سفرهای پرهزینه انجام شده با بازتاب رسانه ای همراه بوده  است .

در ادامه به بررسی بازتاب سفر انجام شده به سلیمانیه می پردازیم که در رسانه ها و سایت های مهم و کاربردی هیچ گونه بازتابی نداشته است.

سایت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانه

در این سایت نمایشگاه فعالان اقتصادی مازندران در سلیمانیه هیچگونه باز تابی نداشته و حتی یک خبر پیرامون این رویداد درج نکرده است.

سایت اقلیم کردستان در جمهوری اسلامی ایران

این سایت هم که انعکاس دهنده رویدادها و اهداف کردستان عراق در ایران است خبری را پیرامون برپایی نمایشگاه مازندرانی ها در سلیمانیه منتشر نکرده است.

سایت اتاق بازرگانی ایران و عراق

سایت اتاق بازرگانی ایران و عراق و تنها در سه پارگراف به انعکاس این خبر پرداخته واز برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 110 شرکت تولیدی و صنعتی استان در سلیمانیه عراق خبر داده است.

خبرگزاری اقتصادی ایران

خبرگزاری اقتصادی ایران(اکو نیوز) هم به این رویداد نمایشگاهی بی توجه بوده است.

سایت رایزن بازرگانی سفارت ایران در عراق

سایت رایزن بازرگانی سفارت ایران در عراق هم که نشست های اقتصادی و نمایشگاهی را رصد و پیگیری می کند رویدادهای سایر استانها را انعکاس داده  است اما  به رقم  مطلع بودن از این رویداد مطلبی از نمایشگاه اقتصادی مازندران درج نکرده است.

سایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

سایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران هم که مهمترین مرجع رویدادهای اقتصادی بخش خصوصی کشور محسوب می شود برخلاف سایر استانها این نمایشگاه را جدی نگرفته است و خبری از فعالان اقتصادی در سلیمانیه در این سایت مرجع نمی بینید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :