آخرین عناوین

سه شنبه 6 بهمن 1394-14:55 کد خبر:19426

کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان در قائمشهر مشخص شدند!

رییس آموزش و پرورش دولت اصلاحات از انتخاب اصولگرایان باز ماند/علیپور و جمشیدی گزینه های نهایی

پس از برگزاری نشست های متعدد اعضای اصلی و تاثیرگذار جبهه اصولگرایان ، بالاخره 2 کاندیدای مورد نظر این جبهه انتخاب شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، شنیده های سیاسی حکایت از این دارد که پس از برگزاری نشست های متعدد اعضای اصلی و تاثیرگذار جبهه اصولگرایان حوزه انتخابیه قائم شهر و بررسی کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بالاخره 2 کاندیدای مورد نظر این جبهه انتخاب شدند.

گفته می شود که در جلسه نهایی اعضای این جبهه که در قائم شهر برگزار شد، یکی از چهره های برجسته اصولگرایان کشور نیز حضور داشته و با آراء قاطع همه اعضا و تایید مهمان ویژه نشست، کمال علیپور و علیرضا جمشیدی به عنوان کاندیداهای جبهه اصولگرایان قائم شهر انتخاب شدند.

خبر رسمی انتخاب گزینه های اصولگرایان قائم شهر، به زودی و طی اطلاعیه ای اعلام خواهد شد.

پیش از این از سید علی ادیانی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی جبهه اصولگرایان قائم شهر نام برده میشد که گویا در نهایت روی وی جمع بندی نهایی حاصل نگردید.

چندی پیش یکی از چهره های شاخص جریان اصولگرایی قائم شهر در گفتگو با خزرتیرخبر اعلام کرده بود که  ادیانی به دلیل سوابقش در جبهه اصلاحات همچون فعالیت ستادی در سال 76 در ستاد محمد خاتمی، ریاستش بر ستاد هاشمی رفسنجانی در سال 84 و مدیریت اجرایی در دوران اصلاحات، به هیچ وجه گزینه مناسبی برای اصولگرایان نیست و بر سر ایشان اختلافات جدی در میان اعضا وجود دارد و بعید است که گزینه نهایی انتخاب شود.

جوابیه:

مدیرمسئول محترم سایت خزر خبر

با سلام و احترام ؛

ضمن سپاس و قدردانی از شما در رسالت مهم و خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخش در حوزه خبر و خبررسانی.

در توضیح خبر مورخ سه شنبه 6 بهمن 94 که در خروجی سایت خزرخبر قرار گرفته است به اطلاع میرساند که خبر مذکور تحت عنوان « کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در قائم شهر مشخص شدند » خبری خلاف واقع و مبتنی بر نظر شخصی و اقدامی ژورنالیستی بوده است.

ضمن توجه دادن حضرتعالی به این موضوع ، نکات ذیل را جهت پیگیری و درج آن در همان تیتر یک سایت جهت تنویر افکار عمومی اعلام می دارد ، اگرچه آسیب بی دقتی و یا جهت دار آن خبر را نمی توان نادیده گرفت مع الوصف نکات ذیل جهت جبران مافات یادآوری می گردد:

1-تا کنون در شهرستان قائم شهر ، جبهه ای به اسم « جبهه متحد اصولگرایان» شکل نگرفته و چنان عنوانی جعلی است.

2-در نشست اصولگرایان شهرستان قائم شهر تاکنون اشخاص نامبرده در آن خبر به عنوان کاندیدای اصولگرایان معرفی نگردیدند.

3-آقای دکتر ادیانی هیچگاه در دولت اصلاحات مسئولیتی نداشته و ایشان در زمان دولت آقای هاشمی رفسنجانی رئیس آموزش و پرورش گرگان بوده نه در دولت اصلاحات .

4-دکتر ادیانی یک چهره علمی و ملی بوده و دارای رویکرد دینی و ارزشی است و همواره خود را مدافع قانون و حق می داند و گذشته عملکرد ایشان نیز گویای این مدعاست.

از اهتمام آن برادر عزیز جهت اصلاح خبر موصوف و جبران آن به نحوی شایسته تقدیر می گردد.

 با احترام ؛ دفتر ارتباط مردمی دکتر ادیانی

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :