آخرین عناوین

سه شنبه 6 بهمن 1394-23:33 کد خبر:19427

استاندار مازندران اعلام کرد:

ماندن مدیران ناکارآمد غصب صندلی مدیریتی است

استاندار مازندران گفت: مسئولان باید خدمت صادقانه را در دستور کار خود قرار دهند و افرادی که توان مدیریتی ندارند، صندلی مسئولیت را غضب کرده‌اند.


به گزارش خبرگزاری خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ربیع‌فلاح جلودار در جلسه شورای اداری سوادکوه با تجلیل از مردم آمل در ایجاد حماسه شش بهمن،افزود: مردم در صحنه‌های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و دوران بعد از انقلاب جان‌فشانی کردند.

وی با بیان اینکه روحیه حماسی مردم در صحنه‌های حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان‌دهنده ایستادگی ملت است، افزود: توجه به مسائل اقتصادی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد. 

 فلاح با اشاره به اینکه مسئولان باید خدمت صادقانه را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد: مسئولانی که توان مدیریتی ندارند و مسئولیت خود را ادامه می‌دهند، صندلی مسئولیت را غضب کرده‌اند. 

 وی خواستار همکاری کامل اداره‌کل منابع طبیعی و سازمان حفاظت از محیط‌زیست برای جذب سرمایه‌گذاران شد و افزود: البرز مرکزی به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع اشتغال‌زایی استان بود اما الان از دست رفته است و ما باید با استفاده بهینه از منابع موجود به حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی کمک کنیم.

استاندار مازندران خواستار استفاده بهینه از توانمندی‌های گردشگری سوادکوه شد و گفت: نزدیکی به پایتخت و وجود توانمندی‌های مختلف گردشگری می‌تواند به جذب گردشگر کمک کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :