آخرین عناوین

پنجشنبه 8 بهمن 1394-8:49 کد خبر:19437

در پی عدم نظارت شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل صورت پذیرفت:

کوچه دوطرفه‌ای که بدون هیچ مجوزی به بن‌بست تبدیل شد!!!

در پی عدم نظارت شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل ،در نزدیکی شهرداری منطقه دو بابل بدون مجوز کوچه دوطرفه‌ای به کوچه یکطرفه تبدیل شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بابل نوین، یکی از نمادهای احترام به حقوق شهروندان رعایت قانون‌های معابر شهری است که توسط شورای ترافیک، شهرداری و شوراهای اسلامی هر شهر وضع می‌شود و ساکنین هر شهر باید به آن احترام بگذارند و شهرداری‌ها با توجه به داشتن واحد نظارت و بازرسی موظف به ساماندهی، معرفی به مراجع قانونی و برخورد در برخی موارد با متخلفین هستند.

در پی اعلام نارضایتی دو تن از شهروندان بابلی از بن‌بست بودن کوچه دو طرفه توحید ۱۸ کمربندی غربی بابل، خبرنگار بابل نوین ضمن حضور در محل از وضعیت موجود کوچه عکسبرداری، به پیگیری و سوال از چند نفر از اهالی مبادرت ورزید که پاسخ درستی در مورد دلایل این کار دریافت نکرد و در ادامه طی تماس تلفنی با یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل متوجه شد هیچ‌گونه مجوزی برای این امر صادر نشده است.

امیدوارم مسئولین شهرداری منطقه ۲ که اتفاقاً در ساختمانی به فاصله کمتر از ۲ کیلومتری این کوچه مستقر هستند پیگیر موضوع شوند و مشکلات عبور و مرور خودروها در این منطقه را حل کنند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :