آخرین عناوین

پنجشنبه 8 بهمن 1394-9:2 کد خبر:19438

بازهم افتخارآفرینی مازندرانی ها:

بانوی مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی کشور شد

نماینده مازندران برای ششمین سال پیاپی، به عنوان رئیس کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌های کشور انتخاب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، نرگس کمالی از برگزاری انتخابات تعیین هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون‌های شورای عالی استان‌های کشور خبر داد و اظهار داشت: شورای عالی استان‌ها دارای پنج کمیسیون برنامه و بودجه، توسعه و عمران، فرهنگی و اجتماعی، نظارت و حقوقی است.

وی با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌های شورای عالی استان‌های کشور به صورت سالانه برگزار می‌شود، افزود: در انتخابات کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی استان‌های کشور با اکثریت آرا به عنوان رئیس کمیسیون در سال سوم دوره چهارم این شورا انتخاب شدم.

نماینده مازندران در شورای عالی استان‌های کشور با اشاره به سابقه عضویت 6 ساله خود در ریاست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دوره گذشته، افزود: با ارائه طرح‌ها و برنامه‌ها و ایده‌های مختلف توسط کاندیدا‍‌ها، اعضای کمیسیون اقدام به انتخاب هیئت رئیسه کردند.

وی با اشاره به اهمیت شورای عالی استان‌های کشور به اجازه قانونی آن برای ارائه طرح و یا لایحه به مجلس و یا هیئت وزیران، گفت: شورای عالی استان‌های کشور می‌تواند با استفاده از خرد جمعی طرح‌های مختلفی را پیشنهاد کند.

براساس این گزارش، نرگس کمالی تنها نماینده مازندران در هیئت رئیسه شورای عالی استان‌های کشور حضور دارد که به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا انتخاب شد و سید جعفر ایوار به عنوان نایب رئیس، غلامرضا حسینی به عنوان منشی و میرزاییان به عنوان مخبر برای یک‌سال انتخاب شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :