آخرین عناوین

پنجشنبه 8 بهمن 1394-10:20 کد خبر:19442

اصرار نامزد مازندرانی بر قبولی در امتحان ورودی خبرگان:

اصرار نامزد مازندرانی رد صلاحیت ‌شده خبرگان بر رایزنی در تهران

یکی از این کاندیداهای رد صلاحیت‌ شده انتخابات مجلس خبرگان هنوز هم در تهران به‌ سر می‌برد و اصرار بر قبولی در امتحان ورودی انتخابات دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، هفته اخیر لیست اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت‌ شده مازندران برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شرایطی تقریباً مشخص شد که اغلب 8 نامزد این انتخابات شامل 3 عضو فعلی و 5 فرد جدید افرادی تقریباً شناخته‌ شده در استان هستند.

این در حالی‌ست که به جز 7 نامزد اولیه که از ادامه راه انصراف دادند 14 نفر دیگر نیز به دلایل مختلف با عدم تائید صلاحیت مواجه و فعلاً از میدان انتخاب شدن دور هستند.

در این بین کسانی از گردونه انتخاب حذف شده‌اند که برخی از آنان سوابق روشن در انقلابی‌گری و تدین دارند اما در هر صورت تأئید نشده‌اند و با متانت هم پذیرفته‌اند ولی تلاش‎ها و ادعاهای برخی برای دریافت تائیدیه با استفاده از روشهایی که آنرا ارتباط با افراد ذی‎نفوذ یا حتی اعضای شورای نگهبان خوانده اند هنوز هم ظاهرا ادامه دارد و این در حالیست که اعضای شورای نگهبان هرگونه ارتباط با کاندیداها را رد کرده اند.

یکی از این کاندیداهای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس خبرگان هنوز هم در تهران به سر می‌برد و اصرار بر قبولی در امتحان ورودی انتخابات دارد.

اگرچه فرصت قانونی برای درخواست تجدید نظر در این مرحله پیش‎بینی شده است اما شنیده شده این نامزد شدیدا از رایزنی با افراد ذی‎نفوذ در پایتخت برای دریافت تائیدیه صلاحیت صحبت می‎کند.

نکته جالب اینکه در حالی که بسیاری از بزرگان و علمای با سابقه مازندرانی در آزمون کتبی و عملی خبرگان حائز نمره کافی نشده اند وی مدعی قبولی در هر دو آزمون است و از رد صلاحیت خود ابراز شگفتی دارد.

وی از خانواده یکی از روحانیون برجسته استان است و همین مساله موجب تقویت حس ذی‎نفوذ بودن در وی شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حجت
    پنجشنبه 8 بهمن 1394-13:25


    بی سوادا. ازمون عملی نداریم که! مگه ازمون راهنمایی و رانندگیه!!!!مصاحبه شفاهی هس!!