آخرین عناوین

پنجشنبه 8 بهمن 1394-12:1 کد خبر:19443

فرماندار ساری اعلام کرد:

جمع آوری1044 صندوق آرای مردم ساری و میاندرود

فرماندار ساری گفت: تعداد ۵۲۲ شعبه باهزار و ۴۴ صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میان درود توسط هیات اجرایی انتخابات تعیین شد.


 به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، احمد حسین زادگاه صبح پنجشنبه در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات اظهار داشت: از ۵۲۲ شعبه با هزار و ۴۴ صندوق رأی در حوزه انتخابیه ساری ومیاندورد، ۲۳۴ شعبه ثابت و شش شعبه سیار در مجموع  ۲۴۰ شعبه در شهر ساری است.

وی افزود: ۵۶ شعبه ثابت و ۴۵ شعبه سیار در مجموع ۱۰۱ شعبه در بخش مرکزی و ۱۲۶ شعبه ثابت وسیار و شهری در بخش‌های کلیجانرستاق، رودپی شمالی و جنوبی، بخش چهاردانگه و دودانگه درنظر گرفته شده است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه تعداد شعبه اخذ رأی در میان درود ۵۵ شعبه  است، گفت: در بخش سورک  ۳۷ شعبه و بخش گهرباران ۱۸ شعبه در نظر گرفته شده است و  ساری حوزه فرعی استانداری تهران در حوزه انتخابیه ارامنه شمال کشور است و برای هموطنان ارامنه شمال یک صندوق اخذ رأی درنظر گرفتیم.

حسین‌زادگان ادامه داد: ظرفیت اعضای اجرایی و نظارتی صندوق‌ها نیز به خاطر برگزاری همزمان دو انتخابات، به ۱۳ تا ۱۵ می‌رسد و از این رو بیش از هفت هزار نفر در این دوره از انتخابات همکاری می‌کنند.

وی افزود: به تعداد صندوق‌ها، نماینده فرماندار و بازرس در محل صندوق‌ها به عنوان بازرس وزارت کشور، عضو شعب (کاربر)، محافظان وراننده حضور دارد و کاندیداها نیز نمایندگانی را برای نظارت بر عمکرد مجریان در کنار صندوق‌ها می‌توانند داشته باشند.

حسین زادگان، امانتداری و قانونمندی را لازمه برگزاری یک انتخابات باشکوه دانست و خاطرنشان کرد: حرکت بر اساس قانون، محور اصلی فعالیت‌های مجریان انتخابات در حضور گسترده و حماسی مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ساری و میان درود تصریح کرد: تک‌تک آرای مردم امانتی در دست مسئولان اجرایی انتخابات است و رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات موجب افزایش مشارکت و حضور پررنگ اقشار مختلف مردم است.

فرماندار مرکز استان با تأکید بااینکه نظام به برکت خون هزاران شهید و با مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا و حضور همه اقشار ملت قدرتمند در برابر دشمنان ایستاده است، افزود: در نظام جمهوری اسلامی، مردم ایفاکننده تعیین سرنوشت کشور هستند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میان درود اظهار داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان ساری تدابیر لازم در برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم اتخاذشده است و در تمامی فرآیندهای برگزاری انتخابات همه عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی که وظیفه خدمت به مردم در انجام انتخابات و اخذ رأی رادارند در کمال صداقت و صحت تلاش می‌کنند که بتوانند انتخاباتی پرشور، بانشاط و با رعایت قانون برگزار کنند.

گفتنی است هشت نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران هم احراز صلاحیت شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :