آخرین عناوین

شنبه 10 بهمن 1394-14:25 کد خبر:19454

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری:

استاندارد سازی 95 درصد جایگاههای CNG

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، از استاندارد سازی بیش از 95 درصد جایگاه‌های CNG ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری توجه به استانداردها را بهترین راه برای فعالیت و ارائه خدمات جایگاه‌های عرضه گاز CNG دانست و افزود: بیش از 95 درصد جایگاه‌های CNG منطقه ساری مورد بازرسی قرار گرفتند.

طالبی با بيان اينکه استاندارد سازي جايگاه هاي CNG فرآيند پيچيده و زمان بري است و بايد با برنامه ريزي دقيق و مرحله به مرحله موانع و مشکلات را برطرف کرد افزود: يکي از اصلی ترین برنامه ها، آموزش اپراتورها ، مسئولان فني و مالکان جايگاه‌ها است.

حسینعلی طالبی افزود: تجهيزات CNG با دارا بودن ابزارآلات و تجهیزات مختلف مانند حسگرها و تنظیم کننده فشار و دما، شيرهاي اطمينان، مخازن تحت فشار، مخازن ذخيره  باید به صورت ادواري و مطابق با استانداردهاي مربوطه، بازرسي، تست و تاييد شوند.

حسینعلی طالبی تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد طبق گزارش بازرسان وهمچنین بررسی همه جوانب بهینه و استانداردسازی جایگاه‌های CNG چک لیستی مبتنی بر 16 آیتم عوامل بحرانی خاص (گزارش فوری)، تهیه و به عنوان معیار استاندارد، در اختیار بازرسان قرار‌داد.

طالبی گفت: چنانچه جایگاهی مجوز 9 آیتم اول این چک لیست را اخذ کند می‌توان کارمزد سال 92 را دریافت کند

مسئول شرکت نفت منطقه ساری تاکید کرد: جایگاه داران برای دریافت کارمزد سال 93 علاوه بر دریافت مجوز 13 آیتم از فهرست 16 آیتم استاندارد، باید موارد 13 گانه  مندرج در دستورالعمل شرکت نفت را اجرا کنند.

وی اظهار کرد: بیش از 95 درصد جایگاه‌های CNG منطقه ساری مبلغ تعیین شده از سوی سازمان استاندارد به منظور بازرسی از جایگاه های سوخت CNG را پرداخت کرده و مورد بازرسی قرار گرفتند.

این مسئول افزود: از این تعداد، میزان 65 درصد جایگاه‌ها، کارمزد سال 92 و 30 درصد از آنها علاوه بر کارمزد سال 92، کارمزد سال 93 را هم دریافت کردند.

طالبی خاطرنشان کرد: جایگاه‌هایی که تاییدیه دریافت کارمزد سال 92 و 93 را تا پایان سال جاری کسب نکنند، دریافت 10 درصد مبلغ کارمزد برای انها  امکان پذیر و قابل برگشت نخواهد بود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :