آخرین عناوین

يکشنبه 11 بهمن 1394-16:21 کد خبر:19465

اولتیماتوم فرماندار قائم‌شهر به مدیران زیردستی!!

دستور نصب عکس رئیس جمهور در ادارات / برخورد با دستگاه‌های خاطی

کاش فرماندار قائم‌شهر تأکید بر حل مشکلات کارگران و یا هزاران کار که ادارات باید ارائه دهند را علت کم‌کاری مدیران عنوان می‌کرد نه اینکه عدم نصب عکس رئیس دولت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مهدی محمدی در جلسه هم‌ اندیشی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرای این شهرستان با اشاره به اینکه رئیس جمهور در تلاش است که مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند، اظهار کرد: تیم مذاکره‌ کننده با حمایت‌ و رهنمودهای رهبری توانست موفقیت مناسبی همراه با عزت ملت ایران را به دست آورد.

وی با تأکید بر اینکه دهه مبارک فجر یاد آور خاطرات شیرین ملت ایران اسلامی است، افزود: ملت ایران با همت و استقامت به رهبری امام راحل، توانستند انقلاب اسلامی را به وجود آورند.

محمدی تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های دولت در منافع نظام و دولت شکل می‌گیرد و این اقدامات فقط منحصر به فعالیت‌های دولت نیست، بلکه هم ‌دلی و هم ‌سویی از سوی تمامی ارکان نظام انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در جشن بزرگ انقلاب اسلامی از روابط عمومی‌های دستگاه‌ های اجرایی و اصحاب رسانه انتظار داریم شکوه این جشن را به ملت معرفی کنند، افزود: در آستانه جشن بزرگ انقلاب اسلامی دو رویداد مهم سیاسی اعم از انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم.

محمدی تصریح کرد: در آستانه برگزاری جشن‌های انقلاب، روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی از معرفی داوطلبان در میان مردم پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان قائم‌‎ شهر با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید از امکانات اداری در زمینه تبلیغ داوطلبان انتخاباتی استفاده کنند، افزود: هیچ دستگاه اجرایی اجازه ندارد از امکانات اداری برای منافع داوطلبان انتخاباتی استفاده کند.

وی متذکر شد: روابط عمومی چشم مدیر است و همانند خبرنگاران حلقه واسط بین مسئولان و مردم هستند و مسئولیت‌های بسیار سنگینی را بر عهده دارند.

محمدی درباره پروژه‌های دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امسال بیشترین پروژه در حوزه بهداشت و درمان را در دهه فجر خواهیم داشت و انتظار داریم دیگر مسئولان نیز با عملکرد مناسب پروژه و امکانات مناسب شرایط رفاه شهروندان را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر 20 پروژه با 17 میلیارد تومان اعتبار و 9 پروژه کلنگ‌ زنی با 20 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود.

محمدی از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد که از عکس رئیس جمهور در تمامی ادارات استفاده شود و گفت: دارای هر گرایش سیاسی هستیم نباید این امر سبب شود، که از قراردادن عکس ریاست جمهوری امتناع کنیم، اما تعدادی از دستگاه‌های اجرایی نسبت به نصب عکس رئیس جمهور خودداری می‌کنند، که در ارزیابی پایان سال به این موارد حتماً توجه می‌شود.

در ادامه این جلسه دبیر کار گروه رسانه شهرستان قائم ‌شهر با بیان اینکه روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی باید با خبرنگاران تعامل تنگاتنگی برقرار کنند، بیان کرد: بسیاری از اخبار و جلسات مهم از سوی روابط عمومی‌ها به خبرنگاران اعلام نمی‌شود.

سید سعید کاظمی با اشاره به اینکه بسیاری از روابط عمومی‌ها با وظایف اولیه خود آشنایی ندارند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از افراد متخصص و آگاه در بخش روابط عمومی استفاده کنند، تا در این زمینه خبرنگار با مشکل مواجه نشود.

وی یادآور شد: خبرنگاران برای تهیه خبر برای دستگاه اجرایی مربوطه نیاز به امکانات دارد که باید در این زمینه روابط عمومی و مدیر دستگاه اجرایی امکانات مورد نیاز خبرنگار را فراهم کند.

کاظمی با تأکید بر اینکه اکنون هیچ تعاملی بین خبرنگار و دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد، تصریح کرد: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی از خبرنگاران حوزه شهرستان استفاده نمی ‌کنند، در صورتی که شهرستان قائم‌ شهر در حوزه اطلاع‌ رسانی دارای ظرفیت لازم است.

وی در پایان خواستار تعامل روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی  با خبرنگاران فعال شهرستان قائم‌شهر شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :