آخرین عناوین

دوشنبه 12 بهمن 1394-9:19 کد خبر:19468

مسئولان مخابرات پاسخگو باشند!!

اختلالات اینترنت همراه اول در برخی مناطق ساری/ دانشگاه ها و شهرک های صنعتی را پوشش دهید!

نارضایتی مشترکان همراه اول از قطع و وصل مکرر اینترنت، که پس از گذشت چندین روز هنوز این نقص برطرف نشده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، بر اساس گزارش های دریافتی و اظهار نارضایتی مشترکان همراه اول در برخی از مناطق شهر ساری برای چندمین روز متوالی شاهد اختلال در ارائه اینترنت نسل سوم توسط اپراتورهای همراه اول هستیم که متاسفانه پس از گذشت چندین روز که شاهد تداوم این مشکل و نارضایتی کاربران اینترنت همراه اول بودیم هنوز این نقص برطرف نشده است.

قطع و وصل مکرر اینترنت پر سرعت و حرکت بین حالت  3G  و EDGE  یکی از شکایات دائمی کاربران در این چند روز است که از برخی مناطق شهر اعلام می کنند.

به هر حال  این شکایات بهانه شد تا ما ضمن درخواست از مسئولان مخابرات برای بررسی این مشکلات چند کلمه ای هم در راستای ضرورت توجه به وقت و هزینه مشتریان بنویسیم که گویا مورد غفلت قرار گرفته است.

 توجه به حوزه زیرساخت و گسترش عادلانه خدمات یکی از شعارهای اصلی مخابرات کشور بود که الحمد الله تا حد زیادی محقق شده است منتها تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد که لازم است با جدیت بیشتری در این مسیر حرکت کرد.

یکی از انتقاداتی که همواره به اپراتورهای تلفن همراه به ویژه همراه اول به عنوان گسترده ترین شبکه مخابراتی کشور در مازندران می شود عدم توجه به مکان هایی مانند دانشگاه های خارج از شهرها و شهرک های صنعتی و همچنین درک نقش مهم این شهرک ها در اقتصاد منطقه است.

 بسیاری از ارباب رجوع و رانندگانی که از نقاط مختلف کشور به شهرک های صنغتی استان و شهرستان ساری که در نقاط دور افتاده ای هم تاسیس شده اند وارد می شوند از ضعیف بودن ارائه خدمات اینترنت همراه به ویژه عدم ارائه خدمات نسل سوم اینترنت در این مناطق شکایت دارند.

شهرک های صنعتی که همانند دانشگاه ها پذیرای افراد گوناگونی از اقصی نقاط کشور هستند باید در صدر توجهات اپراتورهای تلفن همراه قرار گیرند.

به هر حال امیدواریم با درایتی که از مسئولان مخابرات استان و شهرستان ساری سراغ داریم این اختلالات هر چه زودتر برطرف شوند و مناطق حساس و مهمی مانند دانشگاه های جاده دریا و شهرک های صنعتی استان و ساری هم از خدمات مطلوب ارتباطی بهره مند شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :