آخرین عناوین

سه شنبه 13 بهمن 1394-17:26 کد خبر:19478

فرماندار ویژه آمل اعلام کرد:

انتشار اسامی تأیید صلاحیت کاندیداهای آملی در فضای مجازی شایعه است

فرماندار ویژه آمل گفت: انتشار اخباری مبنی بر تأیید صلاحیت افراد رد صلاحیت این شهرستان در فضای مجازی شایعه بوده و کاندیداها باید در این زمینه طبق قانون عمل کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، با اعلام صلاحیت‌ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی این روزها شاهد اخباری مبنی بر تائید صلاحیت افراد رد صلاحیت در این هستیم که در قالب عکس یا متن در فضای مجازی انتشار داده ‌می‌شود که سعی در ایجاد موج موافق دارند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در این مورد اظهار کرد: قانون محور اصلی فعالیت‌های‌مان در زمینه انتخابات است.

احمد منفرد افزود: محور همه اقدامات قانون بوده و همه افراد باید با تکیه بر قانون گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه صلاحیت یا عدم صلاحیت محورمان قانون است، تصریح کرد: خبرهایی مبنی بر تائید صلاحیت برخی کاندیداها شایعه است و باید کاندیداها قانون را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون فرماندار مازندران با تاکید بر اینکه مراجع قانونی به صورت رسمی صلاحیت یا عدم صلاحیت افراد را اعلام می‌کنند، بیان کرد: تاکنون هیچ گزینه‌ای مبنی بر تائید صلاحیت اعلام نشده‌است.

این مسئول در مورد خبرهایی مبنی بر اعلام موردی تائید صلاحیت در فضای مجازی و ملاک نبودن انتشار عکس و مطلب بدون منبع، خاطرنشان کرد: باید همه کاندیداها در راستای قانون حرکت کنند نه اینکه فعالیت‌های‌ شان بر قانون باشد.

منفرد خاطرنشان کرد: امیدواریم در انتخابات آینده با حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای شاهد، انتخاباتی پرشور و باشکوه همانند دوره‌های گذشته ‌باشیم.

وی با اعلام اینکه در حوزه انتخابیه شهرستان آمل تعداد 347 شعب اخذ رای در شهر و روستا مستقر می‌شود، بیان کرد: صندوق‌های اخذ رای به عنوان امانت و حق‌الناس تلقی می‌شوند و حفاظت از تک‌تک آرای مردم و شهروندان را بر خود فرض می‌دانیم.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه مجریان انتخابات باید حول مجموعه قوانین، آئین‌نامه‌ها و مقررات عمل کنند، می‌خواهیم با حرکت قانون ‌مدار حول محور قانون تمام تمهیدات برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :