آخرین عناوین

چهارشنبه 14 بهمن 1394-8:40 کد خبر:19481

بخاطر کوتاهی در اجرای یک پروژه:

تذکر جدی استاندار مازندران به مسئولان بندر امیرآباد

استاندار در خصوص پیشرفت کند پروژه جاده رستمکلا به بندر امیرآباد بهشهر از مسئولین انتقاد و خواستار ارائه گزارش از وضعیت فعلی و عوامل تأخیر در اتمام پروژه شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایسنا ، ربیع فلاح جلودار در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بهشهر که با حضور مدیران استانی و شهرستانی در هتل صدرای بهشهر برگزار شد، درباره طرح ایجاد سایت گلخانه در مازندران اظهار کرد: این طرح از جمله طرح‌های مهم و محوری در مازندران است که ریاست جمهوری در سفر اخیر خود به مازندران بر عملیاتی کردن شهرک گلخانه تأکید داشتند.

این مسئول بیان کرد: از طریق تسهیلات کم بهره صندوق توسعه تجهیز کارگاه این گلخانه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان بهشهر با وجود 50 هکتار اراضی بلامعارض که در اختیار بانک ایران زمین است و داشتن نیروهای مهندس و متخصص در زمینه کشاورزی در سطح استان و کشور، نیروی انسانی کارآمد و تأمین آب مورد نیاز، شرایط لازم را برای ایجاد شهرک گلخانه ای دارد.

فلاح افزود: با وجود مساحت 50 هکتاری زمین های بلامعارض و در صورت مدیریت درست، گلخانه شهرستان بهشهر می تواند در سطح کشور نمونه باشد و برای هزاران نفر از افراد جویای کار ایجاد اشتغال کند که به همین منظور مدیران و مسئولان باید از بانک زمین به عنوان سرمایه‌گذار این پروژه حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه استان یزد با وجود آنکه منطقه کویری است هر ساله حدود 200 هزار تن خیار به کشور روسیه صادر می کند، افزود: مازندران از استان های مرزی است که به ویژه در شهرستان بهشهر با وجود بندر امیرآباد و دسترسی به کشتی ها می توان با تولید انبوه میوه ها و سبزی ها در گلخانه این محصولات را به سهولت به کشورهای حاشیه دریای خزر صادر کرد.

تذکر جدی استاندار به مسئولان بندر امیرآباد

استاندار در خصوص پیشرفت کند پروژه جاده رستمکلا به بندر امیرآباد بهشهر به مسئولین بندر بخاطر کوتاهی در اجرای تعهد خود مبنی بر بهره برداری پروژه در شهریور 94 تذکر داد و خواستار ارائه گزارش از وضعیت فعلی و عوامل تأخیر در اتمام پروژه شد.

فلاح با بیان اینکه مردم نباید تاوان سوء مدیریت ها را بدهند، افزود: نباید عواملی مانند بارندگی یا شرایط جوی نامساعد را برای به درازا کشیدن پروژه بهانه قرار داد زیرا از ابتدا در زمان ارائه طرح پروژه و پذیرش مسئولیت انجام آن با بررسی و در نظر گرفتن همه جوانب کار تعهد دادید که این پروژه در شهریور 94 به بهره برداری می رسد اما باوجود آنکه بندرامیرآباد هیچ مشکل اعتباری برای انجام پروژه نداشت متأسفانه با گذشت چندماه از موعد مقرر هنوز به بهره برداری نرسیده است و اگر این روند کار ادامه پیدا کند تا چندین ماه آینده نیز به بهره برداری نمی رسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :