آخرین عناوین

چهارشنبه 14 بهمن 1394-22:46 کد خبر:19490

بی ‌توجهی شهرداری به نصیحت شهردار جدید بابل:

عدم توجه شهرداری یکی از مناطق به نصیحت شما/ اشتباهات نوشتاری همچنان ادامه دارد

امیدواریم شهردار بابل بتواند در کنار سایر مسائل مهم شهری از مدیران شهری خود بخواهد مانند شهروندان به خواسته او احترام بگذارند.


 به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بابل نوین، چندی پیش برای اولین ‌بار در سطح شهر بابل قبل از معارفه شهردار جدید این شهر، بنرهایی از سوی حسین بیژنی نصب شد که در آن از شهروندان خواسته شد به‌ منظور رعایت اصل آموزه‌های دینی در جهت جلوگیری از اسراف و تشریفات از نصب هرگونه بنر و … پرهیز شود.

جالب است کمتر از یک هفته از گذشت این موضوع در شهرداری منطقه ۲ بابل بنری در ابتدای درب ورودی نصب شد که دقیقاً نقض و خلاف این خواسته شهردار بود.

البته مواردی مانند مشکلات نوشتاری در این بنر واقعاً این سوال را در ذهن همشهریان پدید می‌آورد که آیا واقعاً در ساختار شهرداری مناطق روابط عمومی تعریف نشده و یا کسی در شهرداری وجود ندارد که این نکته را تذکر دهد که شهردار بابل هستند نه شهرستان بابل؟

آیا هنوز مسئولان این مرکز خدمات شهری نمی‌ دانند شهرستان بابل چند شهرداری دیگر نیز دارد و این مجموعه زیر نظر شهرداری شهر بابل کار می‌کند و ربطی به شهرستان بابل ندارد؟

نکته دیگر آن‌که یعنی مسئولین شهرداری حتی از بازنویسی تابلو راهنمایی خیابان که در کنار این مجموعه نصب شده است (خیابان جانبازان) عاجز هستند که بعد از گذشت چند ماه از حضور در این ساختمان همچنان باید این تابلو راهنمای خیابان مانند سایر تابلوهای راهنمایی کوچه ‌ها و خیابان‌های این شهر قدیمی و فرسوده باشد، آیا احتیاج به بازنویسی مجدد ندارد؟

امیدواریم شهردار بابل بتواند در کنار سایر مسائل مهم شهری این موارد کوچک را نیز برطرف کند و از مدیران شهری خود بخواهد مانند شهروندان به خواسته او احترام بگذارند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :