آخرین عناوین

شنبه 24 بهمن 1394-15:55 کد خبر:19522

مسئول کمیته تبلیغات آیت الله معلمی اعلام کرد:

تشریح برنامه ها و همایش های انتخاباتی آیت الله معلمی در سراسر مازندران

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی آیت الله معلمی از برگزاری همایش های مردمی در همه شهرهای استان خبر داد .


به گزارش خزرتیترخبر ، محسن گرجی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت ، اظهار داشت :  برنامه‌ تلویزیونی آیت الله معلمی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری  ساعت 22 دوشنبه 26 بهمن به مدت 20 دقیقه از شبکه استانی تبرستان پخش خواهد شد که مردم ولایتمدار مازندران می توانند بازپخش آنرا نیز در یکشنبه دوم اسفند در ساعت 22 مشاهده نمایند .

این فعال رسانه ای استان  افزود : برنامه‌های رادیویی آیت الله معلمی نیز ساعت 9:30 صبح روز 25 بهمن به مدت 25 دقیقه پخش می‌شود که بازپخش آن هم در روز دوشنبه سوم اسفند برای هم استانی های مازندرانی از صدای مرکز مازندران پخش خواهد شد .

گرجی  به تشریح کامل و زمانبندی شده همایش های مردمی ، موضوعی و انتخاباتی آیت الله معلمی پرداخت و گفت : عصر روز جمعه 23 بهمن ، آیت الله معلمی در همایش بزرگ پیشکسوتان ورزش مازندران که با حضور محمدرضا طالقانی ، منصور برزگر، امامعلی حبیبی و دیگر پهلوانان نامدار ورزش کشور و استان در پایتخت کشتی جهان شهرستان جویبار برگزار شد ، حضور یافتند .

وی افزود : روز شنبه بیست و چهارم بهمن ماه از ساعت 15:30 تا 17:30 همایش مردمی آیت الله معلمی در سالن تختی قائم شهر و در همین رو بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد دارالسلام شکوهی شهرستان ساری برگزار خواهد شد .

این فعال سیاسی مازندران با بیان اینکه برنامه های انتخاباتی آیت الله معلمی در روز یکشنبه 25 بهمن در غرب استان پیگیری می شود اعلام کرد : در این روز از ساعت 15:30 تا 17:30 نوشهری ها در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان میزبان ایشان خواهند بود و بعد از نماز مغرب و عشا همان روز مردم چالوس در مسجد صاحب الزمان پالوج ده با آیت الله معلمی دیدار خواهند داشت .

محسن گرجی با اعلام برگزاری سه همایش موضوعی و مردمی برای روز دوشنبه 26 بهمن افزود : در این روز همایش بازنشستگان استان از ساعت 10 تا 12 در محل ستاد مرکزی استان واقع در ساری ، همایش بزرگ بانوان مازندران از ساعت 15 تا 17 در سالن هلال احمر ساری و همایش مردمی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان نکا با سخنرانی آیت الله معلمی برگزار می گردد .

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی آیت الله معلمی برنامه های روز سه شنبه 27 بهمن  را درشهرستان های شرقی استان عنوان و گفت : مردم بهشهر دراین روز بعد از نماز ظهرو عصر در مسجد جامع  و گلوگاهی ها هم عصر همان روز از ساعت 15:30تا 17:30 در مسجد گلشن  شاهد سخنرانی معظم له می باشند .

وی اعلام کرد : روز چهارشنبه 28 بهمن همایش مردمی از ساعت 15:30 تا 17:30در تکیه بالای شهر سورک میاندرود برگزار و بعد از نماز مغرب و عشا در همین روز بابلی ها میزبان آیت الله معلمی در مسجد حضرت ابولفضل ( ع ) این شهرستان خواهند بود .

گرجی ، برنامه های 29 و 30 بهمن این ستاد انتخاباتی را نیز چنین برشمرد : همایش مردمی آیت الله معلمی در روز پنج شنبه 29 بهمن ، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع فریدونکنار برگزار و عصر روز جمعه 30 بهمن از ساعت 15:30 تا 17:30 در مسجد جامع شیرگاه و بعد از نماز مغرب و عشا همین روز در مسجد جامع شهرستان بابلسر بر پا خواهد بود .

این فعال رسانه ای ،  شهرستان های محمودآباد و نور را مقصد بعدی این کاندیدای مجلس خبرگان اعلام و گفت : آیت الله معلمی در اولین روز اسفند ماه  ( شنبه ) از ساعت 15:30 تا 17:30 در مصلی موقت شهرستان محمود آباد و بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نور به سخنرانی خواهند پرداخت .

وی افزود : همایش مردمی آیت الله معلمی در روز یکشنبه 2 بهمن در مسجد جامع سیمرغ ، روز دوشنبه 3 بهمن در مسجد جامع پل سفید و سه شنبه 4 بهمن در مسجد جامع زیراب از ساعت 15:30تا 17:30 برگزار خواهد شد و همچنین درروز سه شنبه  چهارم بهمن ، بعد از نماز مغرب و عشا در جمع ایثارگران شهرستان آمل در مقبره ناصرالحق سخنرانی خواهند نمود .

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی آیت الله معلمی برنامه های آخرین روز تیلیغات رسمی مجلس خبرگان را در سه شهر غربی استان اعلام و گفت : روز چهارشنبه 5 بهمن ، همایش مردمی با حضور آیت الله معلمی از ساعت 10تا 12 در مسجد جامع عباس آباد ، از ساعت  15:30تا 17:30 در شهرستان رامسر و بعد از نماز مغرب و عشا همین روز درمسجد جامع شهرستان تنکابن  برگزارخواهد شد .

این فعال رسانه ای ازعموم اقشار مردم ولایتمدار مازندران دعوت نمود تا در همایش های مردمی آیت الله معلمی ، پدر دوشهید دفاع مقدس و شاگرد امام ( ره ) ، در سراسر استان حضور بهم رسانند .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :