آخرین عناوین

شنبه 24 بهمن 1394-15:58 کد خبر:19523

مسئول کمیته اطلاع رسانی آیت الله طبرسی اعلام کرد:

نماینده ولی فقیه در مازندران با اقشار مختلف مردم غرب استان دیدار می‌کند

مسئول کمیته اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در مازندران از برگزاری دیدارها و برنامه‌های متعدد آیت الله طبرسی طی هفته آینده با اقشار مختلف مردم و قاطبه طبقات جامعه در غرب مازندران خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مسئول کمیته اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در مازندران از برگزاری دیدارها و برنامه‌های متعدد آیت الله طبرسی طی هفته آینده با اقشار مختلف مردم و قاطبه طبقات جامعه در غرب مازندران خبر داد.

محمد جونیان اظهار داشت: آیت الله نورالله طبرسی جهت دیدار با آحاد مختلف مردم شهرهای غرب استان و دیدار با شخصیت‌های حوزوی و معتمدین غرب از فردا به این منطقه سفر خواهند کرد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و نام آوران و روحانیون و معتمدین سلمانشهر و تنکابن، حضور در جشن میلاد حضرت زینب (ص) رامسر، دیدار با روحانیون کلاردشت و دیدار مردمی در نوشهر بخشی از برنامه‌های سفر آیت الله طبرسی در غرب مازندران است.

جونیان گفت: نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سفر یک هفته ای خود به شهرهای غرب و مرکزی مازندران، با روحانیون و معتمدین نوشهر و چمستان دیدار و شهرستان محمودآباد نیز حضور خواهد یافت.

وی بیان کرد: دیدار با علما و روحانیون شهرهای آمل و دابودشت و سخنرانی در یکی از مساجد بنام آمل از دیگر برنامه‌های سفر نماینده ولی فقیه در مازندران است.

جونیان گفت: برنامه محوری نماینده ولی فقیه در مازندران جشن افتتاح بوستان ولایت در مرکز استان در روز پنج شنبه 29 بهمن خواهد بود و روز جمعه وی نیز با مردم، خانواده شهدا و معتمدین بابل نیز دیدار می‌کند.

مسئول کمیته خبری دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دیدار با علما و معتمدین شیرگاه و قائم‌شهر، سخنرانی در یکی از مساجد بنام سیمرغ، دیدار با علمای سرخرود و بابلسر، شرکت در نمازهای جماعت شهرهای جویبار، قائم‌شهر و بهشهر و زاغمرز از برنامه‌های سفر نماینده ولی فقیه در استان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :