آخرین عناوین

شنبه 1 اسفند 1394-9:23 کد خبر:19554

تأیید صلاحیت یکی دیگر از داوطلبان مجلس:

افزایش گزینه‌های روی میز اصلاح‌ طلبان برای نمایندگی مجلس

با تأیید صلاحیت یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس در ساری گزینه‌های روی میز اصلاح ‌طلبان برای نمایندگی مجلس در ساری افزایش یافت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس ، با سرد شدن هوا در مرکز استان مازندران، بازار تبلیغات انتخاباتی در روز جمعه چندان گرم نبود، پس از شروع طوفانی در عصر روز پنج شنبه سرمای هوا در روز جمعه روی تبلیغات انتخاباتی در مرکز استان نیز اثر گذاشت و بیشتر ستادهای انتخاباتی حالت نیمه‌تعطیل داشت.

تا ظهر روز جمعه خبر چندانی از فعالیت‌های انتخاباتی به‌صورت گسترده نبود، ولی از عصر جمعه دوباره با فعال شدن ستادهای انتخاباتی در مرکز شهر به‌ ویژه خیابان فرهنگ شهرستان ساری دوباره شهر حال و هوای انتخاباتی به خود گرفت.

در حال حاضر ستاد انتخاباتی منصورعلی زارعی، سید باقر پیشنمازی، علی بابایی ‌کارنامی، علی ‌اصغر یوسف ‌نژاد، محمد دامادی، کوروش جعفری، محمدعلی امیری و عباسعلی ابراهیمی، عالیه زمانی و اسحق مستشرق در مرکز استان فعال بود.

در دو نقطه از مرکز شهرستان ساری بیشتر از سایر نقاط شهر فعالیت انتخاباتی رونق بیشتری دارد، در خیابان فرهنگ ساری و نیز منطقه جنوب شهر مرکز استان شور انتخاباتی بیشتری مشاهده می‌شود.

حضور نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت ستادها نیز مشاهده می‌شود، صدای بلندگو‌ی یکی از ستادها که در ابتدای خیابان فرهنگ دایر است به گوش می‌رسد، تجمع هواداران گاهی منجر به ایجاد ترافیک در این نقطه از شهر می‌شود.

حجم انبوه از پوستر‌های تبلیغاتی کف خیابان فرهنگ ساری را پر کرده است، تبلیغات خبرگان رهبری با کمترین حاشیه در حال انجام است و کمتر دیده شده است که صدای هیاهو از درون این ستادها به گوش برسد، ستادهای خبرگان رهبری به ‌صورت خود جوش و مردمی است و از تجمع هواداران در جلوی ستادها هم خبری نیست.

نزدیکی ستادهای انتخاباتی به ‌هم و حتی فعالیت رو در روی آنها بر حجم ترافیک در مرکز شهر اضافه می‌کند، با وجود گذشت پاسی از شب ولی تردد در مسیرهایی که ستادهای انتخاباتی دایر است به کندی انجام می‌شود.

منصورعلی زارعی در ستاد خویش در خیابان فرهنگ ساری حضور داشت و حجم انبوه هواداران این داوطلب نمایندگی مجلس نیز در این خیابان خودنمایی می‎کرد.

برخی از داوطلبان نمایندگی مجلس اقدام به توزیع شیرینی در سطح خیابان می‌کنند، بر روی تابلوهای تعبیه ‌شده از سوی مسئولان برگزاری انتخابات کمتر پوستر و تابلو دیده می‌شود.

نصب پوستر بر روی وانت نیسان از جمله مواردی است که هنوز در استان مازندران معمول است و این وانت در سطح شهر فقط برای اعلام حضور داوطلبان نمایندگی مجلس مشاهده می‌شود.

با وجود ایجاد شور انتخاباتی در سطح روستاهای شهرستان، داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی ترجیح دادند که نمایندگان خویش را به سمت روستاها روانه کنند.

کوروش یوسفی که از طیف اصلاح ‌طلبان پا به عرصه انتخابات گذاشت و عصر جمعه نامه تأیید صلاحیت وی آمد، در حال تدارک برای برپایی ستاد در شهرستان ساری است، از شب‌های آینده شاهد فعالیت این داوطلب نماینده مجلس در سطح شهر خواهیم بود.

با وجود اضافه شدن این داوطلب نمایندگی مجلس از طیف اصلاح‌ طلبان، یک گزینه دیگر از این جناح نیز برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی پا به عرصه گذاشت و گزینه‌های روی میز اصلاح‌طلبان برای انتخاب افزایش پیدا کرد.

نصب پوستر و تابلو همچنان بر روی صندوق صدقات، روی درخت و گاهی هم تابلوهای برق ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :