آخرین عناوین

يکشنبه 2 اسفند 1394-8:57 کد خبر:19559

پول های کثیف به ستادهای انتخاباتی رسید!!

ردپای پول‌های کثیف در ستاد یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلب در بهشهر

پول‌های کثیف به ستاد یکی از کاندیداها در بهشهر کشیده شد و کارت‌های هدیه 500هزار ریالی در بین افرادی که در ستاد این کاندیدا حاضر شده بودند پخش شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به‌ نقل از خط امید بهشهر، ستاد یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شرق مازندران کارت‌های هدیه 500 هزار ریالی را در بین افراد حاضر در ستاد پخش کرده است.

 این عمل یادآور ورود پول‌های کثیف در عرصه انتخابات است و این در حالی که اصلاح طلبان خود دایه‌دار مبارزه با فساد هستند ولی در ستادهای آنها شاهد اینگونه مسائل هستیم.

لازم به ذکر است که به گفته بسیاری از مردم و خواص، این نامزد انتخاباتی بیشترین هزینه را در بین نامزدهای دیگر انجام داده تا جایی که برای دو تابلو و تلویزیون شهری در نکا مبلغ 700 میلیون ریال هزینه کرده است.

در کنار تمام این هزینه‌های سرسام آور وسنگین، باید این نکته را هم اضافه کرد که (شنبه) در ستاد این نامزد انتخاباتی اصلاح طلب مراسم رقص و پایکوبی در حضور این کاندیدا انجام شد که با حضور مأموران نیروی انتظامی سریعاً این برنامه جمع و طرفداران و شخص نامزد انتخاباتی با دیدن مأموران نیروی انتظامی شروع به فرستادن صلوات کردند.

متأسفانه انجام این قبیل فعالیت‌ها در ستادهای انتخاباتی به دور از چشم ناظران برگزاری انتخابات به یک عادت بسیار زشت و ناپسند بدل شده که حضور و ورود جدی‌تر نیروی محترم انتظامی و مسئولان اجرایی انتخابات را در این زمینه می‌طلبد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :