آخرین عناوین

يکشنبه 2 اسفند 1394-23:5 کد خبر:19560

انتقاد کاندیدای حقوقدان مجلس دهم از حوزه ساری از برخی تبلیغات نامناسب:

عاشق X و Y نیستیم/به فوتبالیستی عشق می‌ورزیم که تصویر «شهید علمدار» را به رخ ایران می‌ کشاند

آیا غمگینی هواداران را حس کرده‌اید؟ آیا از آن ایکس و ایگرگی که آورده‌اید خواسته‌اید که با پول‌شان کارخانه‌ای احداث کنند؟


به گزارش خزرتیترخبر،عادل  روحی  کاندیدای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در واکنش به حضور چهره‌های محبوب سرخابی‌های پایتخت چون علی پروین، علی فتح‌الله‌زاده و محمود فکری در ستاد یکی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود یادداشتی را ارسال کرد.
سخنی شفاف با دوستان انتخاباتی‌ام
خواندم از زبان دوستت هوای ساری سرد است، مگر قرار بود دوستان خارج از شهر گرمش کنند؟ مردم شهرم همیشه گرم کردند و خواهند کرد.
راستی شنیدم آقایان X و Y را آوردید، چرا؟ مگر در شهر اسطوره و مربی و بازیکن کم بود که دست به دامان آنان شدید؟ این آقایان تا الان کجا بودند؟ زمانی كه ورزش شهرم در سقوط بود چرا از آنان کمک نگرفتید؟ چرا از آنان نخواستید سکوهای ورزشگاه را گرم كنند؟
می‌دانی بسیاری از بازیکنان و مربیان هنوز طلب خود را نگرفته‌اند؟ شما صدای هورا هورا را شنیدی، می‌دانی من صدای هق‌هق گریه‌های بازیکنان و مربیان شهرم را می‌شنوم؟ شما به آنان افتخار می‌کنید و من به بازیکنان و مربیان و سرپرستان شهروند و وتاک و صنعت و شهدا و عمران و استقلال و ... می‌دانی چرا؟ چون قرار است هر روز چشمان‌مان به آنان بیفتد و با آنان زندگی کنیم، نه به آن افرادی که دل به آنان خوش کردید و با آنان عکس یادگاری می‌گیرید، می‌دانی چرا؟ چون قرار است خدمت کنیم نه بهره‌برداری.
راستی شما به آنان عشق بورزید، من به امثال دانیال اسماعیلی‌فر، می‌دانی چرا؟ چون وقتی گل می‌زند، عکس اسطوره شهرم را به رخ ایران می‌کشد، می دانید اسطوره شهرم کیست؟ شهید علمدار است.
می‌دانید شهروند، صنعت، وتاک، شهدا، عمران و استقلال گل می‌زند صدای ساری ساری بیداد می‌کند؟ می‌دانید شهروند، صنعت، وتاک، شهدا، عمران و استقلال می‌بازند دل هواداران غمگین است؟ آیا غمگینی هواداران را حس کرده‌اید؟ آیا از آن ایکس و ایگرگی که آورده‌اید خواسته‌اید که با پول‌شان کارخانه‌ای احداث کنند؟ و شعار و وعده شما که اشتغال جوانان است، جوانان شهرم را به سرکار ببرند؟ یا اگر رأی بیاورید فراموش می‌کنید و می‌روید و حاجی حاجی مکه.
در این چند سال چرا به داد ورزش شهرم نرسیده‌اید؟ راستی شنیدم برای جلب آرای شام خوشمزه هم می‌دهید، چرا تا کنون برای جذب مردم در این چند سال شام ندادید و حالا برای جذب رأی شام می‌دهید؟
ول کنید این بازی‌ها را اما من به ورزش و ورزشکاران و ورزش‌دوستان شهرم افتخار می‌کنم و برای رأی دست به دامان ورزش شهرم می‌شوم نه به افرادی که درد مردم شهرم را نمی‌دانند...

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :