آخرین عناوین

دوشنبه 3 اسفند 1394-0:5 کد خبر:19561

دیدار یا احضار فلاح؟؟؟

ماجرای احضار فلاح به نهاد ریاست جمهوری چه بود؟ / جهانگیری همچنان استاندار مازندران را زیر نظر دارد!

رخدادی که در کوران اخبار ریز و درشت انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار بود، احضار ربیع فلاح توسط معاون اول رئیس جمهور بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، رخدادی که در کوران اخبار ریز و درشت انتخابات مازندران دیده نشد اما از اهمیت بالایی برخوردار بود ماجرای دیدار یا به عبارتی احضار ربیع فلاح در تاریخ بیست و هفتم بهمن ماه توسط جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بود.

فلاح که مدت هاست زیر ذره بین وزارت کشور و مخصوصا جهانگیری قرار دارد جهت ادای پاره ای از توضیحات به تهران سفر کرد.

ظاهرا مسئولان دولت در دوراهی بدی گیر کرده اند، از یک طرف در پیش بودن انتخابات مهم مجلس که از چند ماه پیش و بعد از سفر رئیس جمهور به مازندران تبدیل به مانع بزرگی در راه تصمیم گیری برای سرنوشت استانداری مازندران شده بود و از طرف دیگر لابی های فلاح و همشهریهای متنفذ وی در دولت از جمله "رضا صالحی امیری"، رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران و مشاور رئیس جمهور که با چنگ و دندان مراقب فلاح است و تا به حال نقش مهمی در سر پا نگه داشتن وی داشته است ، دست دولتمردان را برای اتخاذ یک تصمیم درست، منطقی و در راستای مصالح استان بسته است.

استاندار مازندران که از زمان روی کار آمدنش شاهد هیچ اتفاق مهم و تاثیرگذاری در استان نبودیم ،فاقد هر گونه برنامه عملیاتی در راستای تحول منطقه است.

با وجود ظرفیت های بیشمار و مواهب گوناگون طبیعی و انسانی در استان اما جایگاه مازندران در میهن اسلامی ما بسیار ضعیف و غیر قابل قبول است و این مسئله ای نیست که فرد کارکشته ای مانند جهانگیری نتواند تشخیص دهد اما ظاهرا افرادی مانند جهانگیری هم گاهی اسیر رودربایستی ها و بده بستان هایی می شوند که ناگزیرند خلاف تجربیات و دانش خود عمل کنند.

براساس شایعات منتشر شده در برخی رسانه ها اینبار دیگر دولت تصمیم خودش را درباره مازندران گرفته است و اکنون بی سر و صدا مشغول برنامه ریزی برای انتخاب جانشین استاندار فعلی مازندران است.

هر چند ممکن است همشهری متنفذ فلاح باز هم پا در میانی کند اما واقعا مجالی برای جبران نمانده است و بهتر است صالحی امیری به فکر پست تازه ای برای ربیع فلاح باشد تا استان مازندران در دوران حساس پسا برجام از قافله توسعه عقب نماند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • میثم
    يکشنبه 16 اسفند 1394-21:48


    ما به آقای فرهاد صفایی مدیر با صلابت و مدیر و مدبر افتخار میکنیم

    • سوادکوهی
      يکشنبه 16 اسفند 1394-18:12


      درود بر دکتر صفایی..استاد بنده در علم و صنعت بهشهر

      • اصلاح طلب
        چهارشنبه 12 اسفند 1394-23:14


        فرهاد صفایی کوچکسرایی گزینه اصلی استانداری مازندران..مورد,حمایت بزرگان کشور و استان

        • رضا
          يکشنبه 9 اسفند 1394-15:36


          به عنوان یه شهروند بابلی هیچ کارایی از این آقا (استاندار محترم) ندیدم.نه نسبت به بابل حرکت مفیدی انجام داده نه نسبت به استان.عزت زیاد.

          • ابوالفضل
            پنجشنبه 6 اسفند 1394-8:2


            سلام چند نکته : شما به شهردار شهر لقب مهندس,می دهید اما از کنار مدرک دکترای آقای دکتر صالحی به راحتی عبور می کنید شما نام خزر را برای خودتان انتخاب کردید به گونه ای رفتار نکنید که انسان فکر کند نام فرح آباد خبر برایتان زیبنده تر باشد شما با اعتماد کامل از نفوذ فرد مورد نظرتان در دولت نوشتید چرا از این قدرت که یک هم استانی شما در دولت دارد به نفع استان عمل نمی کنید شما به عنوان یک رسانه در طی یک خبر به تکرار اخلاق رسانه ای را زیر پا گذاشته اید تمامی رسانه های مازندران اینگونه هستید خوشبختانه هیچ استانی رسانه هایش به شیوه شما عمل نمی کنند متاسفم که در استان رسانه ها علم رسوا کردن استان در دست گرفته اند به نظر اگر جهانگیری نوبخت و وزیر کشور به گفته و تفاسیر شما باید در صدد تغییر مسولان استان باشند یک سری از مسولان هم باید تمامی رسانه های مازندران را باز سازی کنند . به نظر اگر جنگ راه انداختن و دشمن سازی و دشمنی کردن و شهر به شهر کار کردن کافی نیست اگر نابود کردن مازندران کافی نیست ادامه بدهید