آخرین عناوین

سه شنبه 4 اسفند 1394-17:1 کد خبر:19565

وقتی شرکت توزیع برق مازندران مصلحت کشور را نادیده می گیرد!!!

بی توجهی شرکت توزیع برق مازندران به نامه محرمانه استانداری مازندران

شرکت توزیع برق مازندران،بدون توجه به نامه محرمانه استانداری مازندران،مردم مازندران را تهدید به قطع برق در بحبوبه انتخابات کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر،چندی قبل نامه محرمانه ای که توسط یکی از مسئولان امنیتی استانداری مازندران برای دستگاه های اجرایی و خدمات رسان صادر شده بود لو رفت که در آن نامه به دستگاه های خدمات رسان مانند:شرکت توزیع برق و.....تاکید شده بود به خاطر مصالح کشور و استان و با توجه به فرارسیدن زمان انتخابات،از اعمال فشار به مردم استان و تهدید به قطع برق و....جلوگیری گردد.

طی روزهای اخیر مردم مازندران شاهد دریافت قبض های برقی شده اند که بر روی آنها مهر تهدید به قطع برق زده شده است که نارضایتی و گلایه مردم را در پی داشته است.

شرکت توزیع برق مازندران بار دیگر بدون توجه به نامه مسئولین استان و در روزهای حساس و نزدیک به انتخابات که دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم می باشند،عملا با توزیع این قبض های همراه با مهرهای تهدید به قطع برق های مشترکین،بهانه ای دیگر به دست دشمنان داخلی و ....داده است که....

استاندار و معاونان وی باید متوجه شده باشند که مسئولین شرکت توزیع برق مازندران،نه تنها برای نامه مهم آنها ارزشی قائل نشده اند بلکه مصلحت شرکت خود را به مصلحت نظام ترجیح داده اند که این موضوع جای تامل و ....پیگیری دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :