آخرین عناوین

چهارشنبه 12 اسفند 1394-16:53 کد خبر:19578

دردنامه‌ مردم فریدونکنار خطاب به فرماندار!!

انتخابات به پایان رسید، فریدونکنار را دریابید!!

مردم فریدونکنار آنقدر از این مسئولان وعده شنیده‌اند که بسیاری از آنها را فراموش کرده‌اند، ای کاش فریدونکنار بخش می‌ماند.


به گزارش خزرتیترخبر به نقل از بصیرنیوز، این یک دلنوشته و یا خبرعادی نسیت، بلکه دردنامه‌ای است که حدود یک دهه فریدونکنار و مردم این شهرستان را می‌آزارد.

شهری که ای کاش بخش می‌ماند، آن وقت توقع و انتظار مردم از آن به شدت کمتر از امروز بود، شهری که نگین سرداران استان مازندران در آن زیست و در جنگ نیز درخشید، شهری که به قم مازندران معروف است و خطه مبارک پسوند آن شد.

فریدونکنار شهری است که نخبگان فراوانی دارد، از جوانان دیروز تا آینده‌سازان امروز، شهری است که اگر بخواهیم در هر زمینه‌ای مثال بزنیم نمونه‌ای خاص در کشور شاهد هستیم.

اما چه شده است که این شهر با آن سابقه طولانی‌ و پربارش به این روز افتاده است، چه شده است که پیشرفت و آبادانی در این شهر دیده نمی‌شود و حتی کوچکترین تحرکی برای توسعه آن نمی‌بینیم.

به نظر می‌رسد مشکلات این شهرستان به یک معضل حل نشدنی تبدیل شده است، از آن وعده‌های استاندار که گفته بود کمربندی را تا پایان سال ۹۵ به اتمام می‌رسانیم تا راه‌اندازی اتوبوس دریایی از بابلسر به فریدونکنار.

مردم فریدونکنار در این سال‌ها آنقدر از این مسئولان وعده شنیده‌اند که بسیاری از آنها را فراموش کرده‌اند، اگر جهت یادآوری هم شده باشد تبدیل شدن بخش دهفری به شهر آستانه نو، تکمیل پروژه‌های ورزشی مختلف، مشکلات بیمارستان و آبرسانی، کمربندی، بندر، طرح‌های هادی روستایی و غیره بخش کوچکی از این وعده‌های به فراموش شده است.

معضل تنها موسسه فریدونکناررا نیز به کنار بگذارید،انگار این شهرستان به دانشگاه نیازی ندارد که اینگونه با آنها برخورد می‌شود، بیش از ۹۰ روز از ورود آخرین کشتی به بندر فریدونکنار می‌گذرد و مانع از ادامه فعالیت این بندر شده‌اند، این در حالی است که استاندار از مدیرعامل این بندر تجلیل می‌کند و مدیرکل این بندر را تعطیل!

آقای فرماندار مردم فریدونکنار یک بار دیگر در این انتخابات وفاداری خود را به این نظام نشان داده‌اند و این را از مشارکت ۷۲ درصدی آنها می‌شد فهمید و فرزند شایسته‌ای از این دیار را راهی بهارستان کرده‌اند، ما منکر تلاش هیئت‌ اجرایی و در راس آن شخص شما نیستیم اما این تنها یکی از رسالت‌های شما بود.

آقای فرماندار، اگر بخواهیم این مشکلات را بازگو کنیم باز هم به «دانا و پرسون» متهم می‌شویم اما همانطوری که خود فرمودید نقش شما نظارت بر عملکرد ادارات و نهادها است، بنابراین بر اساس فرموده شما، نظارت کنید بر این آشفته بازهایی که در این شهرستان به وجود آمده و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کنید.

این شهرستان به تنفس نیاز دارد، حال که با پایان رسیدن انتخابات دیگر شرایط برای شما خدمتگزاران مردم مهیا شده است، پس به صحنه بیائید و این شهر را دریابید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :