آخرین عناوین

شنبه 15 اسفند 1394-12:18 کد خبر:19590

انتخاب رئیس هیئت کشتی مازندران:

رئیس هیئت کشتی مازندران انتخاب می‌شود

برای شناخت رئیس هیئت کشتی مازندران مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان نوزدهم اسفند در ساری برگزار می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران برای انتخاب رئیس چهار ساله روز چهارشنبه نوزدهم اسفند در ساری برگزار می‌شود.

این مجمع که با حضور حبیب حسین‌ زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، حمید بنی ‌تمیم دبیر فدراسیون کشتی و اعضای مجمع روز چهارشنبه از ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می ‌شود، هفت کاندیدا برای به دست آوردن این پست با هم رقابت دارند.

علی‌اصغر ثمربخش رئیس پیشین هیئت، عسگری محمدیان نایب قهرمان المپیک، نقی کلانتری که سابقه ریاست هیئت کشتی استان را داشته، بهنام طیبی قهرمان کشتی، علی شکری‌پور از مربیان با سابقه کشتی کشور، شاهرخ صداقتی ‌زاده از قهرمانان کشتی و بهمن صفری از کشتی‌ گیران گذشته و رئیس فعلی هیئت اسکواش به عنوان هفت کاندیدا برای در اختیار گرفتن ریاست چهار ساله هیئت کشتی مازندران با هم رقابت دارند.

مازندران در رشته کشتی قطب کشتی جهان و ایران محسوب می‌شود و در حال حاضر از هفت وزن بزرگسالان، چهار تا پنج کشتی‌ گیر ملی ‌پوش از مازندران هستند و امیدواریم کسی به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب شود که کشتی مازندران را حمایت کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :