آخرین عناوین

يکشنبه 4 خرداد 1393-14:46 کد خبر:198

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

برخورد با جرائم خرد در کف خیابان ها

فرمانده نیروی انتظامی مازندران از افتتاح قرارگاه مبارزه با جرایم خرد در این استان خبر داد و گفت: سال ۹۳، سال مبارزه با جرایم خرد است و برخوردها را در کف خیابان‌ها انجام خواهیم داد.


به گزارش خزرخبر  و به نقل از فارس، مسعود جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، با اشاره به شهادت امام موسی کاظم(ع)، گفت: باید شکر خدا را به جای آوریم که به برکت اهل بیت(ع) ما را از گذرگاه‌های بسیار سخت، عبور داده است.

وی همچنین با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: دفاع مقدس قله‌ای برای خوبی‌های نظام مقدس اسلامی است، قله همه این‌ها در دوران دفاع مقدس، فتح خرمشهر بود، که به یمن این پیروزی، فتح‌الفتوح‌های دیگری را هم داشتیم.

رئیس پلیس استان مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس رعب و وحشتی را در دل دشمنان نظام انداخته است، خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمن جرات تعرض و ورود در عرصه‌های نظامی را ندارد، ثمره پایمردی‌های دفاع مقدس است، والا درنگ نمی‌کردند و حتماً از گزینه نظامی استفاده می‌کردند.

سردار جعفری‌نسب تصریح کرد: شاید کاربری دشمن این است که از یک منظر باعث رشد و تعالی جامعه است، اگر آن‌ها در خارج و برخی عوامل داخلی در داخل این شیطنت‌ها را نمی‌کردند و اگر جنگ تحمیلی را نداشتیم، قله‌هایی را فتح نمی‌کردیم، امروز به بالندگی رسیدیم و می‌توانیم ادبیات جدید را به دنیا تحمیل کنیم.

این مسئول گفت: در هشت‌ماه گذشته، آرامش به بازار بازگشت و تقریباً از تنش‌های حاشیه‌ای کم شد، و توقف نسبی جرم را در کشور داشتیم، به‌طوری که آمار کنترل جرم در مازندران طی یکی دو ماه گذشته به دو درصد رسید.

* سرقت‌های خرد، اعصاب مردم را خرد کرده است

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به سرقت‌های خُرد در جامعه بیان کرد: ما سارقان را دستگیر می‌کنیم، به زندان می‌افتند اما خیلی زود آزاد می‌شوند و باز هم سرقت، و تکرار مکررات اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باید مراکزی برای اصلاح این افراد و خانواده‌هایشان باشد که مجرم پس از آزادی، دوباره دست به سرقت نزند.

جعفری‌نسب تصریح کرد: هفته گذشته، یک قرارگاهی را  سردار اسماعیل احمدی‌مقدم رئیس پلیس کشور در تهران صورت دادند که عین آن قرارگاه به‌زودی در پلاژ فرماندهی انتظامی استان برای مبارزه با جرایم خرد افتتاح می‌شود تا به این اوضاع و احوال سر و سامان بدهیم.

فرمانده  انتظامی مازندران ادامه داد: سال 93، سال مبارزه با جرایم خرد است، برخوردها را در کف خیابان انجام خواهیم داد، خیلی جاها این کار را انجام دادیم و نتیجه گرفتیم، باید درس عبرتی بشود که دیگر این قبیل کارها را نکنند، تمام ظرفیت‌های تسلیحاتی را هم به کار می‌گیریم.

× ساخت 44 کلانتری جدید در مازندران

جعفری‌نسب همچنین از آغاز ساخت 44 کلانتری جدید در مازندران خبر داد و گفت:کلانتری بسیار قدیمی بهشهر تخریب و بازسازی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت باید در عمل، جهادی باشد، مدیر اول یک استان و شهرستان خودش باید در کف خیابان باشد، مدیر پشت میزنشین مدیر نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :