آخرین عناوین

يکشنبه 4 خرداد 1393-15:6 کد خبر:200

اقدام جالب و دیدنی شهردار جویبار

شهرداری که راننده لودر شد/تصاویر

بخشی برای تسریع در انجام کار و روحیه بخشی به کارگران عزیز، با حرکتی جالب و خداپسندانه، فارغ از هر گونه غرور کاذب مدیریتی، پشت لودر نشست و برای دقایقی به خاک برداری مشغول شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، حمید بخشی، شهردار جوان جویبار، متولد سال 59، دارای مدرک  دکترای برنامه ریزی شهری با گرایش مدیریت شهری از دانشگاه تهران است.

از جمله سوابق مدیریتی بخشی می توان به 8 سال سابقه کار در شهرداری تهران، مدیر پژوهشی مرکز مطالعات و برنامه ریزی کلان شهر تهران، دبیر کمیسیون تحقیق و توسعه شهر تهران و مشاور سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اشاره کرد.

 

این شهردار جوان و باانگیزه روز گذشته ضمن بازدید از مراحل آماده سازی طرح دریای چپکرود، برای تسریع در انجام کار و روحیه بخشی به کارگران عزیز، با حرکتی جالب و خداپسندانه، فارغ از هر گونه غرور کاذب مدیریتی، پشت لودر نشست و برای دقایقی به خاک برداری مشغول شد.

به گزارش بلاغ، این قبیل حرکات، نشأت گرفته از مدیریت جهادی بوده که از سوی مدیران محترم و بالأخص شهرداران زحمتکش نادر است، امیدواریم همه مدیران حداقل برای خودنمایی هم که شده دست به چنین حرکاتی بزنند تا اعتماد، حب و قرب مردم به آنها بیشتر شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :