آخرین عناوین

يکشنبه 4 خرداد 1393-22:39 کد خبر:201

حاشیه نگاری خزرخبر از جلسه علنی شورای شهر ساری/تصویر

سفر اعضای شورا به ترکیه بدون هزینه شورا /رییس شورا جرات دفاع از جوانان اصلاح طلب را ندارد

سفر اعضای شورای شهر ساری به ترکیه بدون هزینه شورا و شهرداری بوده است./رییس شورای شهر ساری چرا از جوانان اصلاح طلب ساری دفاع نکرد؟


به گزارش خزرخبر ،پنجاه و دومین جلسه شورای شهر ساری با ده دقیقه تاخیر و با قرائت قرآن توسط قاری برجسته کشور سید مهدی احمدی شروع شد.

حاشیه های این جلسه علنی را با هم میخوانیم:

*بر اساس اعلام باقری،نقیبی ناطق امروز جلسه شورای شهر بود که برای اتمام نطق خود با کمبود وقت روبرو شد.

*نقیبی با انتقاد از نقش کمرنگ نظارتی شورا،خواستار پررنگ تر شدن نظارت شورا بر امور شهرداری شد.

*نقیبی همچنین با انتقاد از اینکه فقط اعضای شورای شهر ساری برای ساری دلسوزی می کنند افزود:هیچ نهاد و یا اداره ای در بحث بهسازی و بازسازی بافت فرسوده به شهرداری کمک نمی کند.

*باقری بعد از سخنان نقیبی اعلام کرد که نطق نقیبی نشان از دغدغه خالصانه او برای ساری است.

*سیدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهمان این هفته جلسه شورای شهر بود که گزارشی از سفر به ترکیه و بازدید از کارخانه سازنده تجهیزات ایمنی ارائه کرد.

*رییس شورای شهر ساری گفت:شهردار ساری جهت پیگیری قول معاون عمرانی وزیر کشور برای پرداخت اعتبار به ساری ،در تهران حضور داشته و به همین خاطر در جلسه حضور ندارد.

*البته باقری اعلام نکرد که چرا محمدی کیادهی که در جلسات علنی شورا به نمایندگی از شهردار حضور می یابد در این جلسه حضور نیافت.

*پیری نماینده شورا در سازمان آتش نشانی که به همراه شعبانی دیگر عضو شورا به ترکیه جهت مذاکرات اولیه خرید تجهیزات آتش نشانی عزیمت کرده بوده اند گزارشی از این سفر ارائه نمود.

*پیری همچنین اعلام نمود که اعتبار لازم از سوی وزیر کشور جهت خرید دستگاه پیشرفته آتش نشانی چند کاره با پیگیری شهردار ساری اختصاص یافته است.

*باقری با انتقاد از برخی افراد و رسانه ها به علت آنکه برای شورا حاشیه درست می نمایند اظهار داشت:هزینه انجام شده گروه اعزامی از شورای شهر ساری به ترکیه جهت انجام مقدمات خرید دستگاه چند منظوره پیشرفته آتش نشانی بر عهده شرکت دعوت کننده بوده است.

*آقامیری عضو اصلاح طلب و حقوق دان شورای شهر ساری در جلسه این هفته شورا با انتقاد از لغو همایش جوانان اصلاح طلب در ساری گفت:چرا برخی از تفکر اصلاح طلبی در هراسند و چه شده است که برخی آراء مردم را مصادره می کنند؟

*وی افزود:آیا صدور مجوز برگزاری این همایش بدون هماهنگی بوده است که لغو آن هماهنگی ویژه داشت.

*آقامیری اظهار داشت:بگذاریم مردم راحت بوده و در سلامت روحی باشند و اینقدر در زندگی مردم ولو به خاطر داسوزی مداخله نکنیم.

*وی تصریح کرد:پیامبر هم بشیر بوده و هم نذیر و شلاق در دستش نبود و باید دانست که با زور و شلاق نمی شود مردم را به بهشت برد.

*آقامیری با بیان اینکه رییس کمیسیون فرهنگی شورا باید به خاطر لغو نشست جوانان اصلاح طلب مازندران واکنش نشان میداد افزود:متاسفانه رییس شورای شهر ساری در مورد برگزاری همایش بانوان عضو شوراهای کلان شهر ها صحبت نمود اما جرات نکرد تا در مورد لغو این همایش اظهار نظری نماید.

*باقری رییس شورای شهر ساری نیز با اعلام اینکه من این موضوع را از مراجع زیربط پیگیری نموده ام افزود:عمدا نخواسته ام پیگیری خودم در مورد این موضوع را علنی اعلام نمایم زیرا قصد تشویش اذهان عمومی را ندارم.

*عظیمی مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری مهمان دیگر جلسه علنی این هفته شورا بود که گزارشی از نصب دوربین های مدار بسته شهری جهت کنترل ترافیک و مسائل امنیتی ارائه نمود.

*قربان معمری معاون پلیس فتا نیروی انتظامی مازندران مهمان دیگر جلسه شورای شهر بود که گزارشی در مورد سامانه پایش تصویری شهر ساری ارائه نمود.

*گزارش سفر پیری و هیات همراه را می توان اینجا مطالعه نمود.

**جلسه شورای شهر ساری به روایت تصویر

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :