آخرین عناوین

دوشنبه 5 خرداد 1393-22:50 کد خبر:206

مدیرکل جوان مازندرانی روانه بیمارستان شد

دکتر محمد محمدپور به علت شدت فشار کاری در بیمارستان شهدای زیراب بستری شد.


به گزارش خزرخبر،سعدی عبدالهی «رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه» در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: پیش از ظهر امروز دکتر محمدپور در راه بازگشت از تهران به مازندران به علت ضعف جسمانی در بیمارستان شهدای زیراب بستری شد.

وی افزود: دکتر محمدپور در طی این مسیر در سوادکوه، به علت ضعف جسمانی ناشی از شدت فشار کاری، مجبور به توقف در زیراب و مراجعه به بیمارستان شد.

عبدالهی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی دکتر محمدپور به بلاغ گفت: وی در حال حاضر پس از معاینه و انجام آزمایشات، بستری و بنا به نظر پزشکان تا چند ساعت دیگر با بهبود وضعیت جسمانی مرخص خواهد شد.

گفتنی است هفته گذشته هیأتی از مازندران متشکل از «احسانی» معاون برنامه ریزی استاندار، «بابایی کارنامی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «محمدپور» ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران جهت بازدید از افتتاحیه نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران عازم سلیمانیه عراق شده بودند.

به گزارش بلاغ، این تیم ضمن حضور در مراسم افتتاحیه، توسعه مناسبات اقتصادی – تجاری و گسترش همکاری های دوجانبه میان مازندران و سلیمانیه عراق را جهت بهبود صادرات خارجی استان در رأس کار خود قرار دادند.

شایان ذکر است محمدپور که به همراه این هیأت عصر روز گذشته وارد تهران شده بود، در حالی امروز در بیمارستان زیراب بستری شد، که صبح امروز تهران را به مقصد مازندران ترک کرده بود.

پایگاه خبری بلاغ، آرزوی بهبودی کامل برای ریاست محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت، سلامتی و توفیق تمامی مسئولان زحمتکش مازندران را از خداوند منان مسئلت دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :