آخرین عناوین

پنجشنبه 20 اسفند 1394-10:7 کد خبر:20605

ایجاد منطقه آزاد بحث انحرافی است!

اولین اظهار نظر منتخب بابلسر و فریدونکنار درباره منطقه آزاد تجاری

منتخب مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس دهم گفت: بحث منطقه آزاد و ایجاد آن یک بحث انحرافی بوده و هیچ اقدامی درباره آن صورت نگرفته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز ، ولی الله نانوا کناری در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه در فریدونکنار با اشاره اینکه دنبال آن هستیم تا مراحل اجرای طرح منطقه آزاد پیگیری شود اظهار کرد: درپی کارهای تبلیغاتی در این زمینه نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر اصحاب رسانه با قلم و نگاهشان مسائل را بررسی کنند، جامعه به رشد و تعالی دست می‌یابد گفت:آب شرب، دفع زباله، جاده‌های دسترسی روستاها و بهمنیر، از جمله مشکلات است.

وی آب شرب را در حوزه انتخابیه از مشکلات بیان کرد و گفت: برخی وقت‌ها آب شرب آنقدر کدر است که انسان شرمنده آن می‌شود.

نانواکناری، پیگیری مسائل توریست، گردشگری و صنعتی شدن را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و گفت: این مسائل را می‌توان بصورت همزمان پیگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه همه نعمتها مثل دریا، ساحل زیبا، جلگه، جنگل و غیره یکجا به مازندران عطاء شده است گفت: ایران جزو ۱۰ کشور دنیا و مازندران جزو سه رده اول کشور است ولی هنوز نتوانستیم بهره برداری بهینه‌ای در این زمینه در استان داشته باشیم.

نانوا کناری با اشاره به اینکه نامزد حضور در کمییسون امنیت ملی، سیاست خارجی و برنامه ریزی هستیم گفت: همدلی و همراهی بین نمایندگان مازندران افق خوبی را پیش رو خواهد داشت تا بتوانیم رونقی را در استان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به سلایق مختلف موجود در بین نمایندگان تصریح کرد: برای پیشرفت استان نگاه به سلایق نخواهیم کردیم و منافع عمومی را به منافع فردی و شخصی ترجیح خواهیم داد.

نانوا کناری تصریح کرد: اگر بتوانیم برنامه‌های طراحی شده را اجرا کنیم و برخی برنامه‌ها مانند بنادر، راه‌ها، صنعت توریسم و شهرک صنعتی را محقق کنیم می‌توانیم در چهار سال آینده به وضعیت خوبی برسیم و نرخ بیکاری را به حداقل برسانیم.

منتخب مردم شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر در مجلس دهم، پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قانون را از جمله وظایف مجلس برشمرد و تاکید کرد:عدالت در توزیع امکانات اقتصادی و غیره از محوری‌ترین بحث‌هایی است که باید دنبال شود.

وی تصریح کرد: هرجاکه استعداد وجود دارد باید نسبت به پویایی و شکوفایی آن اقدام کرد زیرا مزایای پیشرفت و توسعه نصیب همه مناطق می‌شود و ضمن اینکه توزیع عدالت را در همه مسائل خواهیم داشت به توسعه یافتگی پایدار در منطقه نیز توجه خواهد شد.

وی شهرکهای صنعتی، ایجاد اشتغال با تشکیل تعاونی‌های پرورش ماهی در قفس، صنعت توریسم را از جمله موضوعاتی دانست که باید به صورت برنامه‌ای دنبال و پیگیری شود.

نانواکناری به نقش مردم حوزه انتخابیه در قبل و بعد از انقلاب اسلامی یادآور شد: بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان سبب شده تا شاهد آن باشیم که حضور در برخی عرصه ها کمتر باشد.

وی اقتصاد مقاومتی را یکی از موضوعاتی دانست که تحقق آن لازم است گفت: متاسفانه در حال حاضر بیشترین واردات را داریم و از نظر درآمد سرانه پایین هستیم درحالیکه طبق اقتصاد مقاومتی باید از امکانات درونی استفاده بهینه ای داشته باشیم و نباید برنج وارد کنیم.

نانواکناری بحث دیپلماسی را کم هزینه ترین و پرسودترین مسئله برشمرد و با تاکید بر اینکه در ارتباطات بین المللی باید این نگاه را داشته باشیم که نه ظلم کنیم و نه زیربار ظلم برویم تصریح کرد: در نشست دیپلماسی باید خوب بازی کرد و با شرایط موجود در کشور«برجام» یک اقدام مناسبی بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :