آخرین عناوین

دوشنبه 5 خرداد 1393-23:5 کد خبر:208

عضو شورای شهر ساری خبر داد:

ارتقای ساري به كلان شهر

عضو شورای شهر ساری از ارتقای شهر ساری به کلان شهر و همچنین عضویت شهردار ساری در سازمان همیاری ها و شهرداری های کشور خبر داد.


به گزارش خزرخبر،مسعود پيري عضو شوراي اسلامي شهر ساري گفت: بنا به دستور وزير محترم كشور و پس از چند سال انتظار و بر اساس شاخص هاي توسعه يافتگي، به همت اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر و شهردار مركز استان ، شهر ساري به كلان شهر ارتقاء يافت.

وی افزود: رتبه شهرداري از 10 به 11 ارتقاء يافت.

به گزارش خزرخبر، در اين بين فقط كلان شهر تهران داراي رتبه 12 بوده و مابقي كلان شهرها 11 مي باشند.

لازم به یادآوری است که دستاورد این رخداد بزرگ آن است که از این پس ساری نیز بودجه دولتی دریافت خواهد کرد و با استفاده از آن می تواند عمران و آبادانی خود را سرعت ببخشد.

همچنین به گزارش خزرخبر،عبوری عضو شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شد

این انتخابات با رای شهرداران منتخب استان های کشور، سه عضو اصلی شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزیده که مهدی عبوری شهردار ساری به همراه شهرداران تبریز و اصفهان به عضویت این شورا انتخاب شدند.

به موجب اساسنامه سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، شوراي سازمان از جمله اركان سازمان مي باشد و متشكل از معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور به عنوان رئيس شورا، نماينده معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري و 3 نفر از شهرداران كشور به انتخاب شهرداران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سيدكوروش سيدپور
    چهارشنبه 21 خرداد 1393-12:45


    اين موفقيت را به تمامي هم استاني هاي عزيزم تبريك عرض مي نمايم