آخرین عناوین

يکشنبه 4 آبان 1393-15:17 کد خبر:2099

آیا نمایندگان مازندران قدرت گلستانی ها را دارند؟

جدال نفس گیر نمایندگان مازندران و گلستان بر سر صندلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای

تغییر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان نیز کلید خورد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی نیوز،حسین افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به زودی جای خود را به مدیر جدیدی خواهد داد و این موضوع باعث شده است تا نمایندگان استان های مازندران و گلستان در مجلس شورای اسلامی از طرق مختلف به فکر رایزنی با وزیر نیرو بیفتند تا گزینه مد نظرشان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای استان های گلستان و مازندران منصوب شود.

شنیده های مازنی نیوز حاکی از آن است که مجمع نمایندگان استان گلستان، دو مدیر و مجمع نمایندگان استان مازندران یک مدیر را به وزیر نیرو معرفی کرده اند تا از بین آنها مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان های گلستان و مازندران منصوب شود.

از رضائی معاون شرکت توانیر کشور و شهابی مدیرعامل توزیع برق استان گلستان به عنوان گزینه های نمایندگان گلستان و از فلاح معاون بهره برداری برق منطقه ای استان تهران به عنوان گزینه نمایندگان مازندران نام برده می شود.

باید منتظر ماند و دید که در این ماراتن نفس گیر قدرت 12 نماینده مازندرانی حاضر در مجلس شورای اسلامی بیشتر است یا قدرت 7 نماینده گلستانی !؟

نباید فراموش کنیم که نقش استانداران نیز در این انتخاب کمتر از نمایندگان مجلس نیست و قدرت لابی و رایزنی آنها نیز می تواند در این انتخاب تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :