آخرین عناوین

سه شنبه 6 آبان 1393-17:51 کد خبر:2106

انتصاب در اداره ثبت اسناد عباس آباد

رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان عباس آباد منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک مازندران،ولی الله عبدی کمیشانی مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیران ثبت اسناد عباس آباد گفت : سازمان ثبت اسناد و املاک یک نهاد حاکمیتی و خدماتی می باشد و در عین حال با موضوعاتی مالی و پولی مواجه است که در حوزه های مختلف از جمله حوزه املاک ، ثبت شرکت ها ، اجرای مفاد اسناد رسمی ، دفاتر اسناد رسمی و غیره ...  سر و کارش با اموال غیر منقول و منقول مردم می باشد.

وی با بیان اینکه کسانی که در این مجموعه کار می کنند و مسئولیت به عهده دارند باید افرادی متعهد و مومن پایبند به مقررات و اعتقادات دینی باشند تا خود را در مقابل  پیشنهادات تحریک کننده  و نقاط ضعف تقویت نمایند اظهار داشت:چون در ثبت، کارکنان با لغزشگاه های زیادی مواجه هستند .

عبدی در ادامه با اشاره به اقدامات اساسی سازمان ثبت در جهت پیشگیری و بازدارنده گری تصریح کرد : در برنامه های سازمان ثبت دو اقدام اساسی جهت  جلوگیری و پیشگیری از تخلفات و انحرافات در حال انجام است که یکی کاهش حضور مراجعین در ادارات ثبت و دوم  نظارت  سازمان با ساز و کارهای مختلف به صورت سریع ، دقیق ، قوی و به موقع  می باشد.

وی خاطر نشان کرد : این دو مولفه با ورود فن آوری اطلاعات در حوزه های مختلف کاری اداره ثبت اسناد در حال محقق شدن است و در همه قسمت های کاری ثبت فن آوری اطلاعات وارد و کارها به صورت مکانیزه در حال انجام است  که این کار باعث کاهش حضور فیزیکی مراجعه کنندگان می شود و از جهتی هم نظارت بر اقدامات کارکنان  را آسان می کند که عملکرد کارکنان  هم از سوی اداره کل و هم از سوی سازمان ثبت قابل رصد و پیگیری می باشد.

عبدی با اشاره به دو خاصیت ارزش املاک و بومی نبودن مراجعین در مناطق غرب استان کار در این مناطق را دارای حساسیت زیاد عنوان کرد.

مدیر کل ثبت اسناد مازندران در پایان حمیدرضا قنبری ریاست جدید ثبت عباس آباد را از نیروهای بومی و متعهد و با تجربه دانست و ضمن توصیه هایی به وی ،نظارت بر عملکرد کارکنان زیر مجموعه را یکی از مهمترین وظایف نام برد  که هر جا  مدیری  بر عوامل  زیر مجموعه خود نظارت داشته باشد مشکلات آن مجموعه هم کمتر می باشد.

درادامه جلسه حکم ریاست حمید رضا  قنبری قرائت و به وی اهدا شد و همچنین با اهدا لوح از زحمات آزاد شعبانی سرپرست این اداره تقدیر شد.

در پایان  جلسه حمیدرضا قنبری رئیس ثبت عباس آباد ،طی سخنانی ضمن خیر مقدم به افراد حاضر در جلسه از اعتماد مدیر کل تقدیر نمود و افزود: مسئولیت امانتی مهم است که در کنار سایر همکاران در راستای اهداف عالیه سازمان خصوصاً ثبت نوین ، در جهت خدمت سریع و به مردم شهرستان عباس آباد باید گام برداریم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :