آخرین عناوین

چهارشنبه 7 آبان 1393-21:3 کد خبر:2112

انتقاد شدید فرماندار میاندورود از دستگاه های کم کار:

اجازه بازگشت هیچ اعتباری داده نمی شود/مسئولین توجه ویژه به جاده گهرباران داشته باشند

فرماندار میاندورود از انجام پیگیری‌هایی برای راه‌اندازی سه کارخانه غیرفعال و راکد در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ارسطو قادری در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به شرایط و پیام‌های مختلف واقعه عاشورا اظهار داشت: اصلاح‌ جامعه، افشاگری فضای آن زمان، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی همچنین مبارزه با فساد و زنده کردن روح مقاومت در جامعه از اهداف قیام سیدالشهدا (ع) بود.

وی با اشاره به سالگرد انتصاب خود به عنوان فرماندار میاندورود و مجموعه کارهایی که در این مدت انجام شده است، افزود: در مجموع از کارهای انجام شده راضی نیستم زیرا به دلیل مهیا نبودن زیرساخت لازم نمود این کارها مشخص نیست.

فرماندار میاندورود با انتقاد از برخی از ادارات این شهرستان به دلیل کم‌کاری در برنامه‌های شهرستانی ابراز داشت: در نخستین شورای اداری پس از حضورم در شهرستان کمیته‌هایی را با حضور دستگاه‌های مختلف مشخص و ادارات را ملزم به تحرک بیشتر کردم که تاکنون خروجی آن را مشاهده نکرده‌ام.

این مسئول با بیان اینکه از دستگاه‌های فعال در شهرستان مهم‌ترین برنامه‌ها و چشم‌انداز یک‌ساله آنان را خواستم اما هنوز خروجی مهمی دریافت نشده است، از دستگاه‌های مختلف خواست تا با توجه به تدوین سند چشم‌انداز 20 ساله مشکلات موجود در آن را پس از مطالعه به فرمانداری ارسال کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود با بیان اینکه بازگشت یک ریال از اعتبارات به خزانه کشور را از جانب هیچ مسئولی قبول نمی‌کنم، افزود: اعتبارات بدون سختی و مشکلات برای توسعه میاندورود به‌دست نیامده است که اجازه بازگشت آن را به دلیلی کم‌کاری بدهیم.

قادری از تخصیص 40 درصد اعتبارات شهرستان و تبادل موافقت‌نامه‌ها در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: مسئول بازگشت حتی یک ریال از اعتبارات رئیس اداره است و ضروری است که مشکلاتی را که مانع انجام کارهای می‌شود به من بگویید.

وی به مشکل سیلاب و آب‌های سطحی در نقاط مختلف شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به کشاورز بودن بیش از 85 درصد مردم شهرستان ضروری است که دستگاه‌های مختلف آمادگی لازم را برای مقابله با بحران داشته باشند.

این مسئول به مشکلات و خطرات موجود در جاده منتهی به اسلام‌آباد و تصادفات مرگبار آن و با قدردانی از تلاش‌های مدیر راه و شهرسازی به دلیل ساماندهی بخشی از مشکلات، خواستار توجه بیشتر به این مسیر به ویژه محور گهرباران شد.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته برای رونق اقتصادی و صنعتی در این شهرستان از پیگیری بازگشایی مجدد کارخانجات تخته شهید رجایی، ریسندگی چل و کروم پارس خبر داد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :