آخرین عناوین

يکشنبه 11 آبان 1393-8:46 کد خبر:2117

قتل براي يک مشت جواهرات :

قتل پیرزن بهشهری توسط پرستار خانگی

فرمانده انتظامی بهشهر از قتل یک پیرزن بهشهری توسط پرستار خانگی او خبر داد.


به گزارش خزرخبر، ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر در پی کسب خبری مبنی بر کشف جسدی متعفن در خانه‌ای ویلایی در یکی از روستاهای حومه این شهرستان، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.
بر اساس این گزارش،ماموران با حضور در محل مورد نظر در بررسی‌های اولیه با جسد فاسد شده زنی حدوداً ۶۰ساله که با دست‌ها و پا‌ها و دهانی بسته در داخل خانه‌اش زندانی شده بود، مواجه شدند.

فرمانده انتظامی بهشهر در تشریح جزئیات این حادثه گفت: با توجه به نظریه پزشکی قانونی مبنی بر قتل این زن در پی بسته بودن دست و پا‌هایش به علت گرسنگی و تشنگی، کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار خود قرار دادند.
سید محسن جعفری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دو زن به نام‌های «نازنین» ۴۶ ساله و «سودابه» ۴۷ ساله را که یکی از آن‌ها به عنوان پرستار خانگی برای کمک به زن هر از چند گاهی به منزل مقتول رفت و آمد داشت را به عنوان مظنون اصلی قتل شناسایی و دستگیر کردند.
جعفری با اشاره به کشف جواهر آلات و طلاجات سرقتی زن در مخفیگاه مظنونان به قتل افزود: متهمان به قتل در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه ارتکاب جرمی شدند، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به قتل زن با هدف سرقت جواهرآلات و حبس وی در داخل منزلش اقرار کردند.
وی خاطرنشان کرد: با تشریح صحنه قتل و پس از تشکیل پرونده متهمان به قتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :