آخرین عناوین

چهارشنبه 7 خرداد 1393-15:40 کد خبر:212

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران خبر داد:

تبدیل دانشگاه مازندران به سالن مد

محمد علی کتابچی با اشاره به وضعیت اسفناک حجاب در دانشگاه مازندران گفت: مسئولان دانشگاه به همه امور می‌پردازند و تنها موردی که به آن توجهی ندارند، موضوع حجاب است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، محمدعلی کتابچی امرولی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت اسفناک حجاب در دانشگاه مازندران اظهار داشت: دانشگاه مازندران به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی شمال کشور، به جای اینکه در زمینه حجاب الگوی دیگر دانشگاه ها باشد، در این موضوع مهم و حساس دچار انحطاط  شده است.

وی با بیان اینکه حجاب تنها گزینه ای است که روی میز مسئولان دانشگاه مازندران نیست، خاطرنشان کرد: وضعیت زننده دختران در دانشگاه باعث شده است تا دانشگاه ما به سالن مد تبدیل شود و نزدیک ساحل بودن پردیس دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی، مزید بر علت شده است.

* در دولت جدید مسئولیت برخورد با بدحجابی از ما سلب شده است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه یکی از بازوهایی که می تواند جلوی این بی حجابی در دانشگاه را بگیرد، مسئولان حراست هستند، تاکید کرد: پس از درخواست های مکرر ما از مسئولان حراست و انتظامات، آنها به ما پاسخ دادند که مسئولیت جلوگیری از ورود افراد بدپوشش به دانشگاه از ما سلب شده است و در دولت جدید به ما تذکر دادند که کسی حق ندارد جلوی هیچ دانشجویی را بگیرد.

کتابچی با انتقاد از مسئولان دانشگاه، گفت: در پی درخواست های مکرر بسیج دانشجویی در زمینه برخورد با این پدیده، مسئولان تنها این موضوع را به یکدیگر پاس می دهند و اگر وضع به همین صورت پیش رود، ما شاهد خواهیم بود که فارغ التحصیلان جای حیا و مدرک را با هم معاوضه کنند.

وی ادامه داد: این بی حجای بی حیایی را هم به همراه داشته و باعث شده تا دانشجویان دختر و پسر به راحتی در مکان های دنجی که دانشگاه ناخواسته برای آنها فراهم آورده است، با هم اختلاط داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه حتی دانشگاه های بزرگ آمریکا هم دارای ضوابط پوششی خاص هستند، گفت: جای بسی تعجب و سوال است که مسئولان ما از یک سو بحث لزوم آزادی غربی در زمینه حجاب را مطرح می کنند و از سوی دیگر وقتی می گوییم که همان کشور آزاد دانشگاهش دارای ضوابط خاص است، همان مسئول زیربار نمی رود.

کتابچی در پایان با اشاره به لزوم اجرای قوانین پوششی در دانشگاه ها گفت: وقتی حجاب را در دانشگاه های آمریکا و ایران مقایسه می کنیم، می بینیم که اتفاقا غرب اسلام را در دانشگاه هایشان بیشتر پیاده کرده است تا ایران.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • بهنام
    پنجشنبه 8 خرداد 1393-8:9


    یعنی تو این دو ماهی که آقای اصغری اومدند تبدیل به سالن مد شده یا یادگار گذشته ها بوده وایشون جرات بیان این انتقاد را نداشته