آخرین عناوین

يکشنبه 11 آبان 1393-17:11 کد خبر:2121

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

برگزاری المپیاد ورزشی کارگران کشور به میزبانی مازندران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری المپیاد ورزشی کارگران کشور به میزبانی این استان در سه ماهه پایانی سال خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کار و رفاه اجتماعی، علی بابایی کارنامی در جلسه شورای معاونین اداره کل طی سخنانی افزود: برای اولین بار در این استان با مساعدت استاندار مازندران، رئیس فدراسیون ورزش های کارگری کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و این اداره کل، شاهد برگزاری المپیاد ورزشی کارگران کشور در سه ماهه پایان سال با حضور چندین هزار ورزشکار کارگر از سراسر کشور هستیم.

وی اظهار داشت: توجه به ورزش کارگری اثرات مثبتی بر جامعه به خصوص استان مازندران خواهد داشت که امیدواریم با این برنامه ریزی های ویژه در این زمینه، شاهد بهبود فضای کسب و کار و افزایش بهره وری نیروی کار باشیم.

بابایی کارنامی با تأکید بر ضرورت توجه به ورزش کارگری خاطرنشان کرد: سعی داریم مسابقات این المپیاد را در همه رشته های ورزشی برگزار نماییم که لازم است تا برنامه ریزی دقیق و خاصی در این زمینه داشته باشیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران همچنین تصریح کرد: در دو سال اخیر شاهد پیشرفت قابل توجهی در زمینه ورزش کارگری بوده ایم و برنامه ریزی شده تا هر روز در این زمینه شاهد پیشرفت باشیم.

بابایی در پایان اظهار داشت: حمایت کارفرمایان از ورزش های کارگری در استان از نقاط عطف در استان مازندران می باشد که نشان از حمایت متقابل کارگران و کارفرمایان و وجود فضای همدلی در این استان دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :