آخرین عناوین

چهارشنبه 7 خرداد 1393-15:59 کد خبر:213

بهاره رهنما اعلام کرد

ضعف صنعت توریسم در مازندران بیداد می کند

بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه بهارنارنج شبکه تبرستان از صنعت توریسم در مازندران گلایه کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ از ساری، «بهاره رهنما» بازیگر تلویزیون و سینمای کشور که برای حضور در برنامه «بهار نارنج سیمای تبرستان» به مازندران آمده بود، از اماکن اقامتی به ویژه هتل های مرکز استان ابراز نارضایتی کرد.

این هنرمند افزود: با بیان به اینکه مازندارن به دلیل سرسبزی و بهره‌مندی از موهبت های الهی مثل: جنگل، کوه، دریا و نیز اماکن تفریحی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی، نخستین انتخاب بسیاری از مسافران و گردشگران است، اذعان داشت: مسئولان استان باید بیشتر به اماکن اقامتی به ویژه هتل ها توجه و رسیدگی کنند.

رهنما با اشاره به اینکه، ساری به عنوان مرکز مازندران، هتلی با امکانات و قیمت مناسب ندارد که گردشگران داخلی و خارجی بتوانند چند روز در آن اقامت کنند، از «مهدی عبوری» شهردار ساری خواست تا بیشتر به اماکن اقامتی به ویژه هتل ها توجه کرده تا بتوانند رضایت مسافران را جلب کنند و فشاری هم روی خانواده ها نیاید.

وی همچنین از برخی راننده های تاکسی که از مسافران و گردشگران کرایه‌ی بیشتری درخواست می کنند، انتقاد کرد و از مسئولان خواست با نظارت بیشتر به این مشکلات رسیدگی کنند تا مسافران و گردشگران با رغبت بیشتری به این استان سرسبز و زیبا سفر کنند.

این هنرمند از مسئولان صدا و سیمای تبرستان خواست تا با پخش تصاویر زیبا از اماکن تفریحی و گردشگری استان، سرمایه گذاران ایرانی در کشورهای مختلف دنیا را بیشتر جذب کنند.

رهنما یادآور شد: پخش تصاویر زیبا از شهرهای مختلف مازندران موجب می شود تا مازندرانی های خارج از کشور برای سرمایه گذاری در شهرهای زادگاه‌شان رغبت بیشتری نشان دهند.

به گزارش بلاغ، چند سالی است که خانواده بهاره رهنما در روستای لَرِم قائم‌شهر سکونت دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :