آخرین عناوین

شنبه 22 اسفند 1394-23:34 کد خبر:21616

فرماندار نوشهر بیان کرد:

نارضایتی ارباب رجوع از ادارات نوشهر نمره منفی در پی دارد

فرماندار نوشهر گفت: به ادارات شهرستان اعلام شد، نارضایتی ارباب رجوع نمره منفی برای آنها دارد.


‌به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علی شادمان عصر امروز در جمع دهیاران بخش مرکزی با اشاره به نقش دهیاران در توسعه و آبادانی روستاها اظهار کرد: دهیاران برای توسعه عمران و آبادانی روستاها خلاقیت از خود نشان دهند و با آینده‌نگری در ایجاد زیرساخت‌های توسعه روستایی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بیشتر روستاهای نوشهر قابلیت گردشگری دارد، افزود: درآمد روستاهایی که توریستی هستند بسیار بیشتر از سایر روستاهاست، بنابراین از این روستاها انتظار بیشتری در بحث عمران و آبادانی می‌رود.

فرماندار نوشهر با انتقاد از کمبود فضای سبز در روستاها، تصریح کرد: از 12 هزار نهال توزیع شده در هفته درختکاری روستاهای نوشهر تنها یک‌هزار و 850 نهال غرس شد که این مسئله خوشایند به نظر نمی‌رسد.

شادمان با بیان اینکه مازندران استانی سرسبز در کنار نعمت جنگل و دریاست و نباید فضای خالی از نظر سرسبزی داشته باشد، خاطرنشان کرد: همه ساله در هفته منابع طبیعی درختکاری صورت می‌گیرد اما در سال بعد اثری از آنها دیده نمی‌شود و این زیبنده نیست.

فرماندار نوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه به ادارات شهرستان اعلام شد نارضایتی ارباب رجوع نمره منفی برای آنها دارد، اظهار کرد: در بحث دهیاران نیز اگر چنین مواردی مشاهده شود قابل پذیرش نیست و بنابراین برخورد بسیار مناسب و مودبانه با مراجعه‌کنندگان در هر شرایطی مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

وی در پایان به توسعه اجرای طرح هادی در روستاها اشاره کرد و گفت: دهیاران توسعه طرح‌های هادی را با جدیت پیگیری کنند و در این راستا دستگاه‌های مربوطه در بحث استعلام این طرح، همکاری نزدیکی با دهیاران داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :