آخرین عناوین

سه شنبه 25 اسفند 1394-8:46 کد خبر:21625

واکنش سخنگوی شورای اسلامی شهر بابل به اظهارات کیادهی:

با وفاق و همدلی شاهد رشد و بالندگی استان خواهیم بود

وفاق بین شهروندان بابل و ساری حاکم بوده و هست زیرا همه مازندرانی و ایرانی هستیم و اعتقاد داریم که با اتحاد و در کنار هم بودن می توانیم به سازندگی شهرهاو استان اهتمام ورزیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، در پی اظهارات بیژنی شهردار بابل در نخستین کنفرانس مطبوعاتی ، محمدی کیادهی پاسخی را در فضای رسانه ای منتشر نمود.

براساس این گزارش،علی شکری پور سخنگوی شورای اسلامی شهر بابل در این خصوص اظهارکرد: وفاق بین شهروندان بابل و ساری حاکم بوده و هست زیرا همه مازندرانی و ایرانی هستیم و اعتقاد داریم که با اتحاد و در کنار هم بودن می توانیم به سازندگی شهرهاو استان اهتمام ورزیم و روزانه بین شهروندان این دو شهر روابط تجاری – اجتماعی – فرهنگی و حقوقی برقرار می باشد.

علی شکری پور رئیس کمیسیون ورزش جوانان و امور اجتماعی شورای اسلامی شهر بابل ادامه داد: شهردار بابل در این جلسه مطالبی در خصوص بودجه شهرداری ساری بیان داشته اند که در حقیقت به دو شیوه متفاوت در حسابداری شهرداری بابل و ساری منظورشان بود و نه اینکه آن بودجه غیر واقعی باشد.

آنچنان که کارشناسان مالی مستحضرند در شهرداری بابل به شیوه حسابداری نقدی و در شهرداری مرکز استان به شیوه حسابداری تعهدی عمل می شود.

در حسابداری تعهدی بسیاری از تهاترها و امتیازها در تراکم و تشویقی های تعریض و بودجه ملی و استان (ذیحسابی) و اسناد دریافتی بلند مدت (تقسیط آرای کمیسیون ماده صد و 77) بعنوان درآمد منظورمی شود اما در حسابداری نقدی اسناد دریافتی در زمان وصول درآمد منظور میشود و تهاتر نیز بعنوان درآمد شهرداری ها حساب نمی شود و بودجه های ملی نیز در متمم ها آورده می شود و اینگونه است که اختلاف بودجه دو شهر بابل و ساری زیاد نشان داده می شود .

از این رو براساس شیوه حسابداری تعهدی بودجه شهرداری ساری منطقی /واقعی و منطبق برقانون تنظیم شده است و شکی در آن وارد نمی باشد چنانچه که شهرداری بابل نیز بودجه کارشناسی و براساس مقررات و ضوابط تهیه می نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بابل خطاب به اعضای محترم شورای اسلامی شهر ساری گفت: یقیناً با وفاق و همدلی شورای ها اسلامی ، شهرداران شاهد رشد و بالندگی استان خواهیم بود.

علی شکری پور در خاتمه تأکید کرد: همه مازندران شهر بهار نارنج است و شورای اسلامی شهر و شهرداری شهر بهار نارنج بابل برای ترویج و رشد و شکوفایی صنعت بهار نارنج در همه استان آمادگی کامل دارد و پیشنهاد شما را با گشاده دستی می پذیرد

علی شکر پور رودباری /عضو و رئیس کمیسیون ورزش جوانان و امور اجتماعی شورای اسلامی  شهر بابل

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :